بشار اسد، رییس جمهوری سوریه بر ادامه مبارزه با گروه های مختلف تروریستی در این کشور تاکید کرده است. رییس جمهوری سوریه همچنین با اشاره به حمایت مردم از حکومت این کشور، امید به پیروزی را عامل مقاومت طی چهارسال و نیم گذشته در مقابل گروه های تروریستی دانسته است. آقای اسد در گفتگوی با […]

بشار اسد، رییس جمهوری سوریه بر ادامه مبارزه با گروه های مختلف تروریستی در این کشور تاکید کرده است. رییس جمهوری سوریه همچنین با اشاره به حمایت مردم از حکومت این کشور، امید به پیروزی را عامل مقاومت طی چهارسال و نیم گذشته در مقابل گروه های تروریستی دانسته است. آقای اسد در گفتگوی با شبکۀ تلویزیونی المنار در مورد برداشت وی از راه حل سیاسی برای حل بحران سوریه گفته است باید برای دستبابی به راه حل با گروه های سیاسی مخالف گفتگو صورت گیرد. رییس جمهوری سوریه تأکید کرده است که با گروه هایی که از سوریه استند و از نظر مالی به هیچ کشوری وابسته نباشند باید مذاکره صورت گیرد.

او در مورد مبارزه با گروه های تروریستی در داخل کشور گفته است: نکته مهم، ایجاد یک ائتلاف برای نبرد با تروریزم است. به گفته وی هر روشی که منجر به توقف خونریزی در سوریه شود، در اولویت کاری اش است و باید بدون هیچ تردیدی برای رسیدن به این هدف حرکت کند.