جنبش مقاومت حماس اعلام کرده است که فلسطینیان برای اقامه نماز در مسجد الاقصی نیازی به اجازه نتانیاهو ندارند. سخنگوی حماس طی بیانیه ای اعلام کرده است که اظهارات جان کری مبنی بر این که نتانیاهو به موافقت با اقامه نماز توسط مسلمانان در مسجد مبارک الاقصی پایبند است، اظهاراتی خنده آور و بی معنا […]

جنبش مقاومت حماس اعلام کرده است که فلسطینیان برای اقامه نماز در مسجد الاقصی نیازی به اجازه نتانیاهو ندارند. سخنگوی حماس طی بیانیه ای اعلام کرده است که اظهارات جان کری مبنی بر این که نتانیاهو به موافقت با اقامه نماز توسط مسلمانان در مسجد مبارک الاقصی پایبند است، اظهاراتی خنده آور و بی معنا است. سخنگوی حماس تاکید کرده است که مسجد الاقصی متعلق به مسلمانان و فلسطینیان خواهد بود و آنان برای اقامه نماز در مسجد الاقصی نیازی به کسب اجازه از نتانیاهو را ندارند و این را حق خود میدانند.

گفتنی است که جان کری پس از دیدار خود با ملک عبد الله دوم پادشاه اردن و قبل از ترک این کشور مدعی شد نتانیاهو با اجرای سیاستی که به مسلمانان اجازه اقامه نماز در مسجد الاقصی و زیارت آن از سوی غیر مسلمانان را می دهد، موافقت کرده است.