حماس ادعای رژیم اسرائیل درباره کاهش اعتراضات در اثر فشار مصر را رد کرده است. جنش حماس ادعای رژیم اسراییل مبنی بر اینکه این جنبش دستور کاهش اعتراض ها و راهپیمایی های فلسطینیان را در اثر فشار مصر صادر کرده، تکذیب کرده است. به دنبال سفر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در روز […]

حماس ادعای رژیم اسرائیل درباره کاهش اعتراضات در اثر فشار مصر را رد کرده است. جنش حماس ادعای رژیم اسراییل مبنی بر اینکه این جنبش دستور کاهش اعتراض ها و راهپیمایی های فلسطینیان را در اثر فشار مصر صادر کرده، تکذیب کرده است.

به دنبال سفر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در روز یکشنبه به مصر، شایعاتی درباره تحت فشار قرار گرفتن این جنبش توسط قاهره مطرح شده است. یحیی سنوار، رئیس جنبش حماس در غزه فشار مصر بر حماس به منظور پایان دادن به اعتراضات را رد کرده و گفته است که آقای هنیه در سفر  خود به قاهره به دنبال کاهش مصیبت ها در غزه است. بدنبال انتقال سفارت آمریکا از اسراییل به بیت المقدس، اعتراضات خشونت بار در غزه بالا گرفته است که تاکنون دها فلسطینی در اثر شلیک نظامیان رژیم اسراییل بر روی معترضان به شهادت رسیده اند و بیش از هزار تن دیگر زخمی شده اند.