همزمان با حملات هوایی رژیم اسرائیل  بر نواز غزه، اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس باردیگر حملات این رژیم بر غزه را فاجعه‌بار و جنایت ضد بشری خواند. حمدان می‌گوید که امریکا شریک جنایت‌های رژیم اسرائیل در غزه است. در یک‌صدوسی‌ودومین روز از عملیات طوفان‌الاقصی، نیروهای رژیم اسرائیل  بر مناطق مختلف از نوار غزه حمله […]

همزمان با حملات هوایی رژیم اسرائیل  بر نواز غزه، اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس باردیگر حملات این رژیم بر غزه را فاجعه‌بار و جنایت ضد بشری خواند. حمدان می‌گوید که امریکا شریک جنایت‌های رژیم اسرائیل در غزه است.

در یک‌صدوسی‌ودومین روز از عملیات طوفان‌الاقصی، نیروهای رژیم اسرائیل  بر مناطق مختلف از نوار غزه حمله کردند. در این حملات ۱۵ فلسطینی دیگر شهید و و تعدادی دیگری زخمی شدند.

در همین حال، اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس امریکا را شریک جرم رژیم اسرائیل دانست و گفت که رئیس‌جمهور امریکا بیشتر نگران خود است تا این‌که نگران واقعی رفح و غزه باشد. اسامه حمدان گفت که رژیم اسرائیل از تعهدات خود شانه خالی می‌کند و امریکا شریک جرم وجنایت این رژیم در غزه است: «رژیم صهیونیستی سند پاریس را که قبلاً با آن موافقت کرده بود، پس گرفته و این مسأله، ماهیت حیله‌گری، دروغ‌گویی و فرار از تعهدات را آشکار می‌کند».

حمدان تأکید کرد که رژیم اسرائیل  درگیر بحران داخلی است و هرگونه آتش‌بس عواقب بزرگی برای این رژیم در پی خواهد داشت: «این رژیم همچنان درگیر بحران داخلی است و هرگونه آتش‌بس عواقب بزرگی برای آن در پی خواهد داشت؛ زیرا در این صورت، شکست خود را در اهداف اعلام‌شده خود مبنی بر حذف مقاومت، بازگرداندن اسرا و ایجاد فضا و محیط ‌همسو با رژیم صهیونیستی و مزدور این رژیم آن در نوار غزه اعلام خواهد کرد».

این در حالی‌است که وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار قربانیان حملات رژیم اسرائیل از هفتم اکتبر تاکنون، به بیش از ۲۸ هزار شهید و بیش از ۶۷ هزار زخمی رسیده‌است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv