اسامه حمدان عضو ارشد جنبش حماس با محکوم کردن این حملات ‌می‌گوید که دولت امریکا در نسل‌کشی ملت فلسطین شریک است. وی از سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب خواست که برای لغو فوری محاصره غزه اقدام کنند. در صدوچهارمین روز از عملیات طوفان‌الاقصی، نیروهای رژیم اسرائیل به برخی از مناطق در مرکز و جنوب […]

اسامه حمدان عضو ارشد جنبش حماس با محکوم کردن این حملات ‌می‌گوید که دولت امریکا در نسل‌کشی ملت فلسطین شریک است. وی از سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب خواست که برای لغو فوری محاصره غزه اقدام کنند.

در صدوچهارمین روز از عملیات طوفان‌الاقصی، نیروهای رژیم اسرائیل به برخی از مناطق در مرکز و جنوب غزه حملات هوایی انجام داده‌است. در پی این بمباران ۲۰ فلسطینی دیگر به شهادت رسیدند.  جنگنده‌های این رژیم همچنان منطقه واقع بین اردوگاه المغازی و البریج در مرکز نوار غزه را بمباران کردند. مقاومت اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد که تجمع نظامیان و خودروی زرهی رژیم اسرائیل را در منطقه جبل الریس در شرق جبالیا هدف موشک هدایت‌شونده قرار داده‌است.

درهمین حال، اسامه حمدان عضو ارشد جنبش حماس با محکوم کردن حملات هوایی رژیم اسرائیل بر نوار غزه ‌می‌گوید که دولت امریکا در نسل‌کشی ملت فلسطین شریک است و این جنبش از سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب می‌خواهد برای لغو فوری محاصره غزه اقدام کنند: «دشمنان در اجرای برنامه‌های خود در نوار غزه شکست خوردند و ما پیروزی آشکار را محقق خواهیم ساخت. مردم فلسطین همچنان به سرزمین خود در غزه پایبند هستند و از مقدسات امت دفاع می‌کنند».

وی ‌تأکید کرد که با تداوم سیاست دشمن نازی برای گرسنه کردن ملت فلسطین، بیش از ۸۰۰ هزار فلسطینی با فاجعه واقعی مواجه هستند. وی ‌تأکید کرد که ملت فلسطین در غزه به علت فراهم نبودن زیرساخت‌های ابتدایی، زندگی فاجعه باری دارند: «شمار زخمی‌ها در نوار غزه به بیش از ۶۰ هزار نفر رسیده‌است که از سفر به خارج برای مداوا منع می‌شوند و بیش از ۷ هزار نفر هم مفقود هستند. از این رو، هیچ جنایتی باقی نمانده‌است که رژیم اشغال‌گر انجام نداده باشد. این رژیم تا کنون بیش از دو هزار جنایت کشتار جمعی در نوار غزه با ۳۱ هزار شهید یا مفقود مرتکب شده‌است. در تازه‌ترین جنایت، رژیم اشغال‌گر پیکر‌های سه شهید فلسطینی را در نوار غزه ربود».

این عضو جنبش حماس از آلمان خواست که از سیاست‌های اشتباه خود عقب‌نشینی و حمایت از تجاوز رژیم اسرائیل را متوقف کند: «مواضع انصارالله یمن و نیرو‌های یمنی را در تحمیل محاصره بر رژیم مجرم صهیونیستی تحسین می‌کنیم. همچنین از دولت آلمان می‌خواهیم از سیاست‌های اشتباه خود عقب‌نشینی و حمایت از تجاوز رژیم صهیونیستی را متوقف کند. دولت آلمان نمی‌تواند گذشته نازیستی خود را پاک کند و با تأیید دشمن، در حال ترسیم تصویر نئو نازیستی است. ما ‌تأکید می‌کنیم آرامش در منطقه جز با توقف تجاوز به ملت فلسطین برقرار نخواهد شد».

از سوی هم، وزارت صحت فلسطین از افزایش شمار شهدای حملات هوایی رژیم اسرائیل به غزه خبر داد. داکتر اشرف القدر سخنگوی وزارت صحت غزه ‌می‌گوید که درحال حاضر بیشتر از ۶ هزار ۲۰۰ تن از زخمیان نیاز عاجل به مداوا دارند.

این در حالیست که محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصار الله یمن درباره تصمیم امریکا برای بازگرداندن این جنبش به فهرست گروه‌های تروریستی گفت که امریکا از موضوع طبقه‌بندی این جنبش در فهرست گروه‌های تروریستی برای اهداف سیاسی استفاده می‌کند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv