اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس اعلام کرد که اولویت مقاومت فلسطین، توقف تجاوز و ورود کمک‌های انسان‌دوستانه بر غزه است. وی امریکا را به دست داشتن در قتل و کشتار کودکان در غزه متهم کرد. در یک‌صدوچهل‌وپنجمین روز از عملیات طوفان‌الاقصی، نیروهای رژیم اسرائیل مناطقی در جنوب نوار غزه را بمباران کردند. نیروهای این […]

اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس اعلام کرد که اولویت مقاومت فلسطین، توقف تجاوز و ورود کمک‌های انسان‌دوستانه بر غزه است. وی امریکا را به دست داشتن در قتل و کشتار کودکان در غزه متهم کرد.

در یک‌صدوچهل‌وپنجمین روز از عملیات طوفان‌الاقصی، نیروهای رژیم اسرائیل مناطقی در جنوب نوار غزه را بمباران کردند. نیروهای این رژیم همچنان به اردوگاه جنین در کرانه باختری نیز یورش برده‌اند.

در همین حال، اسامه حمدان از رهبران جنبش مقاومت حماس بر ادامه مقاومت و جلوگیری از تجاوز رژیم اسرائیل و ورود کمک‌ها به نوار غزه ‌‌تأکید کرد: «ما به همه کسانی که این مسأله به آن‌ها مربوط می‌شود و به‌طور مشخص برادران میانجی گفته‌ایم که اولویت ما توقف تجاوز و ورود کمک‌ها است و گفتیم که تا زمانی‌ که کمک‌ها به‌صورت فوری به نوار غزه و به‌ویژه به شمال نوار غزه وارد نشود و قحطی موجود پایان داده نشود، ما نمی‌پذیریم که اوضاع به این شکل ادامه پیدا کنید».

اسامه حمدان اظهارات جو بایدن رئیس‌جمهور امریکا که گفته رژیم اسرائیل با انجام ندادن هرگونه فعالیتی در ماه رمضان موافقت کرده‌ و اگر شمار کشته‌شدگان غیرنظامی از سوی اسرائیل افزایش یابد، حمایت جهانی از این رژیم کاهش خواهد یافت گفت که این اوج نفاق سیاسی رئیس‌جمهوری امریکا است: «این اوج نفاق سیاسی از سوی رئیس‌جمهور امریکا است. او از توقف کشتار غیرنظامیان سخن می‌گوید، اما بیش از ۱۴۰ روز است که نظاره‌گر جنایت‌های اسرائیل و شهادت حدود ۳۰ هزار شهید فلسطینی به اضافه مفقودشدگان و زخمی شدن حدود ۷۰ هزار فلسطینی است. او نظاره‌گر بلکه هم‌دست و شریک مستقیم این جنایت است و در طول ۵ ماه گذشته سلاح و تجهیزات برای رژیم صهیونیستی فرستاده است و سلاح و مهمات و بمب‌های او ما را می‌کشد».

اسامه حمدان در بخشی از سخنانش ‌‌تأکید کرد که رئیس‌جمهور امریکا می‌تواند تنها با توقف ارسال سلاح برای رژیم اسرائیل از کشتار غیرنظامیان جلوگیری کند:«حالا او در سایه بحران‌های انتخاباتی خود که نگران آینده سیاسی خود است، می‌آید و می‌گوید ادامه کشتار غیرنظامیان را نمی‌پذیرد. او می‌تواند تنها با توقف ارسال سلاح برای رژیم صهیونیستی از کشتار غیرنظامیان جلوگیری کند. او اگر از حق وتو در شورای امنیت سازمان ملل استفاده نمی‌کرد، می‌توانست جنگ را متوقف کند؛ بنابراین او نفاق سیاسی را در پیش گرفته‌است و با شایستگی و حرفه‌ای‌گری زیاد آن را دنبال می‌کند تا در انتخابات به پیروزی برسد و تلاش می‌کند چهره خود و رژیم صهیونیستی را در سطح جهانی پاک کند».

این در حالی‌است که مقام‌های صحی غزه اعلام کرده‌اند که شمار تلفات فلسطینی‌ها از آغاز حملات رژیم اسرائیل به غزه تا اکنون نزدیک به ۳۰ هزار تن رسیده‌است. براساس گزارش‌ها، دو‌سوم از قربانیان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند. طبق آمار مقام‌های صحی غزه، شمار زخمیان حملات رژیم اسرائیل نیز نزدیک به ۷۰ هزار تن رسیده‌است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv