درهمین حال، اسامه حمدان از اعضای ارشد جنبش حماس در لبنان اعلام کرد که رژیم اسرائیل با ادامه حملات هوایی بر غزه در پی پاک‌سازی نژادی مردم فلسطین است. وی تأکید کرد که این رژیم با اقدامات وحشیانه خود تمامی قوانین و عرف بین‌الملل را زیر پا گذاشته‌است. در ادامه حملات هوایی رژیم اسرائیل بر […]

درهمین حال، اسامه حمدان از اعضای ارشد جنبش حماس در لبنان اعلام کرد که رژیم اسرائیل با ادامه حملات هوایی بر غزه در پی پاک‌سازی نژادی مردم فلسطین است. وی تأکید کرد که این رژیم با اقدامات وحشیانه خود تمامی قوانین و عرف بین‌الملل را زیر پا گذاشته‌است.

در ادامه حملات هوایی رژیم اسرائیل بر نوار غزه اسامه حمدان از اعضای ارشد جنبش حماس در نشست خبری در بیروت اعلام کرد که، آن‌چه رسانه‌های اشغال‌گران به خبر قریب‌الوقوع بودن توافق مبادله اسیران اسرائیلی نزد حماس دامن می‌زنند، با هدف ساکت کردن خشم افکار عمومی در اراضی اشغالی و جلب رضایت خانواده‌های اسیران اسرائیل است. وی تأکید کرد که حماس خواهان آتش‌بس دائمی و فراگیر است و نه آتش‌بس مؤقت که به دشمن فرصت ارتکاب جنایت‌ها و ویرانی بیشتر در غزه می‌دهد: «دشمن اسرائیلی برای یکصدوپانزدهمین روز متوالی به جنایات وحشیانه و نسل‌کشی در غزه و پاک‌سازی نژادی این ملت ادامه می‌دهد و با اقدامات وحشیانه خود تمامی قوانین و عرف بین‌الملل را زیر پا گذاشته‌است. ادامه جنایات این رژیم بیانگر اصرار آن بر نسل‌کشی در غزه است».

وی تأکید کرد که با وجود صدور حکم دیوان لاهه، ادامه جنایت‌های رژیم اسرائیلی نشان‌گر اصرار آن بر نسل‌کشی در غزه است. وی همچنان گفت که ادامه حمایت‌های سیاسی و نظامی امریکا از رژیم اسرائیلی، نافرمانی در مقابل حکم دیوان بین‌المللی لاهه محسوب می‌شود: «از تصمیم دیوان دادگستری بین‌المللی برای بررسی شکایت افریقای جنوبی از رژیم اسرائیلی استقبال می‌کنیم. جامعه جهانی باید رژیم اسرائیلی را برای اجرای حکم دیوان بین‌المللی دادگستری تحت فشار قرار دهد. تداوم حمایت‌های سیاسی و نظامی امریکا از رژیم اسرائیلی، نافرمانی در مقابل حکم دیوان بین‌المللی دادگستری محسوب می‌شود. دولت امریکا مسئول تشدید تنش‌ها در منطقه است. تأکید می‌کنیم تنها راه برای برقراری آرامش در منطقه، توقف تجاوز و پایان اشغال‌گری در سرزمین فلسطین است».

این عضو ارشد حماس افزود که ممانعت از ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه را نیز نگران‌کننده خواند: «ما اقدام آنراو را در تعلیق شماری از کارکنان خود با استناد به ادعاهای بی‌اساس مطرح‌شده علیه آن‌ها محکوم می‌کنیم. بهتر بود مدیر آنروا به‌جای محکوم کردن مقاومت، حمله به مراکز این سازمان را محکوم می‌کرد».

این عضو ارشد جنبش حماس می‌گوید که تصمیم ۹ کشور و در رأس آن‌ها امریکا برای تعلیق کمک‌ها به آنروا، در امتداد محاصره و خفه کردن ملت فلسطین قرار دارد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv