همزمان با حملات هوایی رژیم اسرائیل بر نوار غزه، اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس می‌گوید که این رژیم شکست خواهد خورد. این عضو ارشد جنبش حماس تأکید می‌کند که رژیم اسرائیل با وجود تهاجم و تخریب به هیچ یک از اهداف خود نرسیده و مقاومت همچنان در نبرد میدانی توانمند است. نیروهای ارتش رژیم […]

همزمان با حملات هوایی رژیم اسرائیل بر نوار غزه، اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس می‌گوید که این رژیم شکست خواهد خورد. این عضو ارشد جنبش حماس تأکید می‌کند که رژیم اسرائیل با وجود تهاجم و تخریب به هیچ یک از اهداف خود نرسیده و مقاومت همچنان در نبرد میدانی توانمند است.

نیروهای ارتش رژیم اسرائیل در حمله‌ای شبانه وارد بیمارستان شفا در غزه شدند. گزارش‌ها از مستقر شدن تانک‌ها در اطراف این بیمارستان و تیراندازی سنگین در محوطه آن حکایت دارد. سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل می‌گوید که این عملیات در نقاط محدودی از این بیمارستان صورت گرفته و هدف آن مقابله با تجدید قوا و از سرگیری فعالیت حماس از داخل این بیمارستان است.

در همین حال، اسامه حمدان از اعضای ارشد جنبش حماس درباره تازه‌ترین تحولات غزه گفت که فرصتی واقعی برای پایان تجاوز و دستیابی به آتش‌بس دائم پیش روی این جنبش قرار دارد. این عضو ارشد جنبش حماس می‌گوید که رژیم اسرائیل در نبرد غزه خسارت زیاد دیده و ضربه سنگینی را متحمل شده‌است:«رژیم صهیونیستی از حجم بالای خسارت و ضربه سنگین به امنیت راهبردی خود در عملیات هفتم اکتبر اطلاع دارد. دشمن با وجود تهاجم و تخریب به هیچ یک از اهداف خود نرسیده و مقاومت پس از ۱۶۴ روز هنوز در نبرد میدانی توانمند است».

اسامه حمدان در بخشی از سخنانش بر مبارزه جدی علیه نیروهای رژیم اسرائیل تأکید کرد و گفت که رژیم اسرائیل شکست خواهد خورد:«مقاومت همچنان در حال نبرد در محل‌هایی است که ارتش دشمن ادعا می‌کند جنگ را در آنها به پایان رسانده و مقاومت را پاک‌سازی کرده و این مسأله برای ارتش اشغالگر بحران ساز شده‌است. نبرد میدانی محصور به غزه نیست و دشمن خود را مقابل یک جبهه گسترده می‌بیند. ما عقب‌نشینی جزئی ارتش اشغالگر از نوار غزه را تا زمان توافق برای توقف دائمی تجاوز پذیرفته‌ایم. در مرحله نخست، جنبش حماس اسامی اسیران فلسطینی بیمار را برای آزادی معین خواهد کرد».

این عضو ارشد جنبش حماس با اشاره به مذاکرات مبادله اسیران می‌گوید پس از این‌که رژیم اسرائیل اختیار هیأت خود در قطر را تعیین کند، جنبش حماس نیز بر اساس آن در این مورد تصمیم خواهد گرفت:«کابینه رژیم صهیونیستی دامنه اختیارات هیأت مذاکره‌کننده خود را در نشست قطر تعیین خواهد کرد و ما بر اساس آن، احتمال دست یافتن به توافق یا شکست آنرا تعیین می‌کنیم».

این در حالی‌است که وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که آمار شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر تاکنون به نزدیک به ۳۲ هزار تن و زخمی‌ها به حدود ۷۴ هزار تن رسیده‌است. وزارت بهداشت غزه تأکید کرد بسیاری از قربانیان فلسطینی همچنان در زیر آوار‌ها و جاده‌ها قرار دارند که دسترسی به آنان ممکن نیست.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv