گروه‌های مسلح عراقی اعلام کرده‌اند که یک پایگاه نظامی امریکا در منطقه «قریه خضرا» در شمال سوریه را هدف حملات هواپیمای بدون سرنشین قرار داده‌اند. این گروه‌ها در بیانیه‌ای جداگانه گفته‌اند که پایگاه «عین الاسد» که میزبان نیروهای امریکایی در غرب عراق است را هدف حملات خود قرار داده‌اند. این گروه‌ها حمله فوق را پاسخی […]

گروه‌های مسلح عراقی اعلام کرده‌اند که یک پایگاه نظامی امریکا در منطقه «قریه خضرا» در شمال سوریه را هدف حملات هواپیمای بدون سرنشین قرار داده‌اند. این گروه‌ها در بیانیه‌ای جداگانه گفته‌اند که پایگاه «عین الاسد» که میزبان نیروهای امریکایی در غرب عراق است را هدف حملات خود قرار داده‌اند.

این گروه‌ها حمله فوق را پاسخی به جنایت‌های خواندند که رژیم اسرائیل در غزه مرتکب می‌شود. در این حال، یک مقام نظامی امریکایی به خبرگزاری رویترز گفته‌است که، امریکا در دفاع از خود به یک پایگاهی شبه‌نظامیان که از هواپیمای بدون سرنشین استفاده می‌کرد، حمله کرده‌است. چندی پیش نیز امریکا، ۵ شبه‌نظامی یکی از گروه‌های مسلح عراقی را که به اهداف امریکا در عراق و سوریه حمله می‌کرد، در یک حمله به منطقه «خراب الروت» در کرکوک عراق، از پای درآورد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv