رهبر ایران در نشستی مردمی در قم، باردیگر بر حمایت کشورش از مقاومت فلسطین تأکید کرد و گفت که غزه مصداق عینی حضور مردم در صحنه است. در همین حال، نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد می‌گوید که بدون حمایت امریکا، رژیم اسرائیل با مشکلاتی جدی مواجه خواهد بود. سید علی خامنه‌‌ای رهبر ایران […]

رهبر ایران در نشستی مردمی در قم، باردیگر بر حمایت کشورش از مقاومت فلسطین تأکید کرد و گفت که غزه مصداق عینی حضور مردم در صحنه است. در همین حال، نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد می‌گوید که بدون حمایت امریکا، رژیم اسرائیل با مشکلاتی جدی مواجه خواهد بود.

سید علی خامنه‌‌ای رهبر ایران در سال‌روز قیام تاریخی مردم قم، در دیدار با هزاران تن از مردم این شهر، حضور مردم در تمام عرصه‌ها و میدان را‌ها راهبرد موثر و راه‌گشای دانست و و بی‌انگیزه کردن و بیرون کشیدن مردم از صحنه را، راهبرد دشمنان سرزمین ایران به‌ویژه امریکا و رژیم اسرائیل خواند.

رهبر ایران همچنان غزه را مصداقی عینی از این قدرت عظیم مردم دانست و گفت که گروه کوچکی از مردم در زمینی کوچک، امریکا با آن همه ادعا و رژیم صهیونیستی آویزان به امریکا را با قدرت صبر و ایستادگی خود، عاجز کرده‌اند.

همچنان امیرسعید ایروانی نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد می‌گوید که بدون حمایت امریکا، رژیم اسرائیل در ادامه اقدامات خشونت‌آمیز و نسل‌کشی خود علیه مردم فلسطین با مشکلاتی جدی مواجه خواهد بود: ″دولت امریکا با یک انتخاب حیاتی روبه‌رو است، می‌تواند به مسیر فعلی سیاست‌های غلط خود ادامه دهد و یا می‌تواند از حمایت بی‌قیدوشرط از اسرائیل اجتناب کند. بدون چنین حمایتی، اسرائیل در ادامه اقدامات خشونت‌آمیز و نسل‌کشی خود علیه مردم فلسطین با مشکلاتی جدی مواجه خواهد بود.″

این در حالیست که در نخستین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در سال جدید میلادی با محوریت بررسی وتوی قطعنامه تأمین آتش‌بس در غزه از سوی امریکا در شورای امنیت این سازمان، شماری از اعضای سازمان ملل با توجه به وضعیت فاجعه‌بار غزه، باردیگر خواستار آتش‌بس فوری در غزه شدند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv