سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود به‌مناسبت شب قدر، مشارکت گسترده در روز جهانی قدس را خواستار شد. دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد که کسانی هستند که شبانه روز در این راه خون و شهید می‌دهند. او ابراز امیدواری کرد که حضور هوادارانش گسترده، قوی و مناسب باشد. در آستانه فرارسیدن روز […]

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود به‌مناسبت شب قدر، مشارکت گسترده در روز جهانی قدس را خواستار شد. دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد که کسانی هستند که شبانه روز در این راه خون و شهید می‌دهند. او ابراز امیدواری کرد که حضور هوادارانش گسترده، قوی و مناسب باشد.

در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان (جمعه‎شب، ۱۱ حمل) در سخنرانی خود به‌مناسبت شب قدر، از لبنانی‌ها و مسلمانان لبنان به‌ویژه در ضاحیه جنوبی بیروت خواست تا هفته آینده در مراسم روز جهانی قدس مشارکت گسترده‌ای داشته باشند: «امشب درباره سیاست صحبت نمی‌کنیم؛ بلکه جمعه آینده در روز قدس درباره آن صحبت خواهیم کرد. تحولات میدانی و سیاسی بخشی از سخنرانی روز جهانی قدس در جمعه آینده خواهد بود. انشاءالله امسال روز قدس در شرایطی کاملا متفاوت و پرتنشی فرا می‌رسد، بنابراین از همه می‌خواهم که تا حد امکان در همه مکان‌ها، به‌ویژه در ضاحیه جنوبی که مراسم مرکزی برگزار می‌شود، برای تأکید ما بر بزرگداشت این مناسبت و تعهد ما به این آرمان، مشارکت کنند».

دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد که امروز کسانی هستند که شبانه روز در این راه خون و شهید تقدیم می‌کنند، امیدوارم حضور مردم، گسترده، قوی و مناسب باشد: «آن‌چه در غزه از نظر کشتار و ویرانی روزانه، گرسنگی، آوارگی، ترس و اضطراب و آن‌چه در جنوب لبنان و آنچه در منطقه از نظر حملات و درگیری‌ها در یمن، سوریه و عراق و شرایط اقتصادی در حال رخ دادن است، باید ما را به دعا ترغیب کند. شهادت برای ما، مقام‌ سعادت و دستیابی به لقاء الله و مقام‌های رفیع نزد خداوندج و از منابع برکت است».

روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه رمضان است که امام خمینی در سال ۱۳۵۸ آنرا روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین دانست و از مسلمانان جهان خواست که برای کوتاه کردن دست رژیم اسرائیل و پشتیبانان آن به هم بپیوندند. امسال این روز درحالی فرامی‌رسد که نزدیک به شش ماه است که رژیم اسرائیل عملیات خونین و وحشتناک را علیه مردم بی‌دفاع فلسطین در غزه راه انداخته‌است و هنوز نیز ادامه دارد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv