دبیرکل جنبش انصارالله یمن، باردیگر حملات هوایی رژیم اسرائیل بر غزه را جنایت ضد بشری و مصداق بارز نسل‌کشی خواند. دبیر کل انصارالله یمن از کشورهای اسلامی انتقاد کرد که در برابر کشتار مردم فلسطین توسط رژیم اسرائیل سکوت اختیار کرده‌اند. سید عبدالملک بدرالدین دبیر کل جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود با اشاره به […]

دبیرکل جنبش انصارالله یمن، باردیگر حملات هوایی رژیم اسرائیل بر غزه را جنایت ضد بشری و مصداق بارز نسل‌کشی خواند. دبیر کل انصارالله یمن از کشورهای اسلامی انتقاد کرد که در برابر کشتار مردم فلسطین توسط رژیم اسرائیل سکوت اختیار کرده‌اند.

سید عبدالملک بدرالدین دبیر کل جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود با اشاره به اوضاع مردم فلسطین، سکوت شماری از کشورها در قبال مردم غزه را شرم‌آور خواند. دبیر کل جنبش انصارالله یمن گفت که رژیم اسرائیل با تشدید حملات هوایی جنایت ضد بشری را انجام می‌دهد و این جنایت در غزه نسل‌کشی است: «در سایه وضعی که امت اسلامی به‌ سر می‌برد، ملت مظلوم فلسطین و حملات جنایتکارانه و وحشیانه علیه نوار غزه ادامه دارد. ما در این ماه مبارک وارد می‌شویم و در وضع جهاد بسر می‌بریم، جهاد در راه خداوند و یاری کردن ملت فلسطین و ایستادن در کنارشان با تمام توان، با موشک‌های بالستیک و با پهپادها با مال و با تحرکات گسترده ملی وجیبه دینی است».

وی در بخشی از سخنانش تأکید کرد که مردم یمن در اعتراض هفتگی‌شان که به حمایت از مردم فلسطین راه‌اندازی کرده‌اند، خسته نخواهند شد:«من بعید می‌دانم که مردم غیور یمن در تظاهرات هفتگی برای حمایت از ملت فلسطین خسته شوند؛ چون این یکی از مهم‌ترین کارها است که بیایند جمع بشوند تا یک موضع‌گیری بزرگ داشته باشند و بخشی باشند از این موضع‌گیری برای حمایت از ملت فلسطین و تظاهرات آنها بخشی از جهاد شان است».

دبیر کل جنبش انصارالله یمن همچنان می‌گوید که زنان و کودکان غزه در پیش چشم جهانیان به‌گونه بی‌رحمانه شهید می‌شوند و امت اسلامی در برابر این جنایت‌ها سکوت کرده‌اند:«چقدر فریاد در غزه چقدر زنان و کودکان و مردان آنان ندا می‌دهند درخواست می‌کنند از امت اسلامی؛ اما بسیاری از این امت کر شدند و نمی‌شنوند، این درخواست‌ها و فریادها را نمی‌شنوند این باعث شرمساری است».

این در حالی‌است که نهاد امدادرسانی سازمان ملل به آوارگان فلسطینی (آنروا) از اوضاع فاجعه بار غزه هشدار داده‌است. این نهاد گفته که گرسنگی در سراسر غزه وجود دارد و اوضاع در شمال غزه دردناک و فاجعه‌بار است. در بیانیه‌ای این نهادآمده با وجود درخواست‌های متوالی؛ اما کمک‌های زمینی به مردم غزه ارسال نشده‌است. این نهاد همچنان ارسال کمک بشردوستانه به غزه و تأمین آتش‌بس در این منطقه برای نجات جان افراد را ضروری دانست.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv