حسن نصرالله دبیر کل جنبش حزب‌الله لبان، باردیگر این حملات را جنایت ضد بشری خواند و خواستار متوقف شدن حملات این رژیم بر غزه شد. دبیر کل حزب‌الله با تأکید بر مبارزه جدی علیه نیروهای رژیم اسرائیل می‌گوید که عملیات طوفان‌الاقصی، پایه‌های رژیم اسرائیل را به لرزه درآورد. سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان […]

حسن نصرالله دبیر کل جنبش حزب‌الله لبان، باردیگر این حملات را جنایت ضد بشری خواند و خواستار متوقف شدن حملات این رژیم بر غزه شد. دبیر کل حزب‌الله با تأکید بر مبارزه جدی علیه نیروهای رژیم اسرائیل می‌گوید که عملیات طوفان‌الاقصی، پایه‌های رژیم اسرائیل را به لرزه درآورد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی در نشستی به‌مناسبت روز جهانی قدس باردیگر حملات رژیم اسرائیل بر غزه را محکوم کرد و جنایت خواند. دبیر کل حزب‌الله لبنان تأکید کرد که عملیات طوفان‌الاقصی، پایه‌های رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورد: «روز جهانی قدس، امسال تفاوت زیادی با روز‌های قدس در سال‌های گذشته دارد. یکی از نتایج طوفان‌الاقصی، طوفان احرار بود. آنچه امروز در فلسطین، منطقه و در جهان، به معنای واقعی کلمه طوفان است و امیدواریم این طوفان گسترش یابد و قدرت بگیرد. باید از عملکرد همه گروه‌های مقاومت در غزه قدردانی و تشکر کنیم که با ابتکار و شجاعت خود، موفقیت‌ها و دستاورد‌هایی دارند. همچنین باید از ایستادگی، استقامت و صبر اهالی غزه قدردانی کنیم. اهالی غزه با این صبر و ایستادگی، حماسه کم‌نظیر تاریخی را ثبت کردند. به فداکاری‌های اهالی کرانه باختری و قدس اشغالی احترام می‌گذاریم».

دبیرکل حزب‌الله لبنان در بخشی از سخنانش بر مبارزه جدی علیه نیروهای رژیم اسرائیل تأکید کرد و گفت که رژیم اسرائیل سرانجام شکست خواهد خورد: « بر لزوم پایداری، استقامت و ادامه تلاش و اطمینان به اینکه یاری الهی می‌رسد، تأکید می‌کنیم. بر لزوم تأمین همه عوامل قدرتی که باعث موفقیت اهداف مقاومت می‌شود، تأکید می‌کنیم. در این سال، درک و بیان دستاورد‌های نبرد طوفان‌الاقصی علیه طرح صهیونیستی- امریکایی، بسیار اهمیت دارد. مسئولیت همه ما آشکار کردن نتایج راهبردی نبرد طوفان‌الاقصی و بیان آنها در هر مناسبتی و با هر وسیله‌ای است».

این در حالیست که وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد‌ه‌است آمار شهدا در نوار غزه از تاریخ هفتم اکتبرتاکنون به بیش از ۳۳ هزار رسیده و نزدیک به ۷۶ هزار تن دیگر نیز در این مدت زخمی شدند.