در ادامه واکنش ها و تظاهرات علیه طرح صلح آمریکا برای خاورمیانه موسوم به معامله قرن، ده ها تن از شهروندان بریتانیا و فلسطینی‌های مقیم در این کشور مقابل سفارت آمریکا در این کشور تظاهرات کردند. آنان با طرح آمریکا برای صلح خاورمیانه مخالفت کرده و آن در مغایرت با حقوق فلسطینیان خوانده اند. از […]

در ادامه واکنش ها و تظاهرات علیه طرح صلح آمریکا برای خاورمیانه موسوم به معامله قرن، ده ها تن از شهروندان بریتانیا و فلسطینی‌های مقیم در این کشور مقابل سفارت آمریکا در این کشور تظاهرات کردند.

آنان با طرح آمریکا برای صلح خاورمیانه مخالفت کرده و آن در مغایرت با حقوق فلسطینیان خوانده اند. از سویی هم دیشب صدها تن در شهر تلبیب مرکز اسراییل علیه طرح صلح دونالد ترامپ موسوم به “معامله قرن” تظاهرات کردند. به گزارش روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت، این تظاهرات اعتراضی در خیابان های مرکز شهر تلبیب با حضور مردم، شماری از نمایندگان احزاب و سازمان های حقوق بشری برگزار شده است. در این تظاهرات که شماری از رهبران احزاب چپ رژیم اسراییل مانند “حزب کار” و “میرتس” نیز شرکت داشتند، طرح صلح آمریکا را غیر قابل پذیرش دانسته و آن رد کرده اند.