فرماندهی مرکزی امریکا اعلام کرده که بیش از ۸۵ هدف را روز جمعه در عراق و سوریه آماج حمله‌های هوایی قرار داده‌است. در خبرنامه‌ای این فرماندهی ادعا شده که این اهداف مربوط به نیروهای سپاه پاسداران ایران و گروه‌های وابسته به آن بود که با هواپیماهای متعدد از جمله بمب‌افکن‌های دوربرد که از امریکا پرواز […]

فرماندهی مرکزی امریکا اعلام کرده که بیش از ۸۵ هدف را روز جمعه در عراق و سوریه آماج حمله‌های هوایی قرار داده‌است. در خبرنامه‌ای این فرماندهی ادعا شده که این اهداف مربوط به نیروهای سپاه پاسداران ایران و گروه‌های وابسته به آن بود که با هواپیماهای متعدد از جمله بمب‌افکن‌های دوربرد که از امریکا پرواز کردند، آماج قرار گرفته‌اند.

پس از این‌که فرماندهی مرکزی امریکا اعلام کرده که بیش از ۸۵ هدف را روز جمعه در عراق و سوریه آماج حمله‌های هوایی قرار داده‌است و این حمله‌ها بر مرکزهای فرماندهی و کنترل عملیات‌ها، مرکزهای اطلاعاتی و ذخیره‌گاه‌های پهپادها و تأسیسات لجستیکی گروه‌های تحت حمایت ایران انجام شده‌، سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران، روز (جمعه، ۱۳ دلو) هشدار داد که ایران به هرگونه حمله احتمالی ایالات متحده در پاسخ به حملاتی که منجر به کشته شدن سه امریکایی در اردن شد، پاسخ محکم خواهد داد. رئیسی تأکید کرد کشورش آغازکننده هیچ جنگی نخواهد بود، اما اگر کشوری یا نیروی ظالمی بخواهد قلدری کند، ایران جواب او را محکم و مقتدارانه خواهد داد.

رئیس‌جمهور ایران بدون‌ذکر نام ایالات متحده گفت که دشمن هیچ توانایی ندارد که بر ضد ایران انجام بدهد، زیرا آنان می‌دادند که نیروهای ما قدرت‌مند و توان‌مند استند.

این در حالی‌است که علی القحوم عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با محکوم کردند حملات امریکا به سوریه و عراق بر حمایت از جنبش‌های مقاومت در سوریه، عراق، فلسطین و منطقه و همبستگی با آن‌ها تأکید و اعلام کرد که در موضع‌گیری و عمل در کنارشان خواهند بود.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv