سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران باردیگر با محکوم کردن حملات هوایی رژیم اسرائیل بر غزه، این حملات را جنایت علیه بشریت خواند. رئیسی در یادبود از چهل‎وپنجمین سالیاد انقلاب اسلامی ایران بر توقف هرچه زودتر بمباران غزه تأکید کرد. سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری ایران در مراسم یادبود از چهل‌وپنجمین سالیاد پیروزی انقلاب اسلامی ایران باردیگر […]

سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران باردیگر با محکوم کردن حملات هوایی رژیم اسرائیل بر غزه، این حملات را جنایت علیه بشریت خواند. رئیسی در یادبود از چهل‎وپنجمین سالیاد انقلاب اسلامی ایران بر توقف هرچه زودتر بمباران غزه تأکید کرد.

سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری ایران در مراسم یادبود از چهل‌وپنجمین سالیاد پیروزی انقلاب اسلامی ایران باردیگر حملات هوایی رژیم اسرائیل بر نوار غزه را جنایت ضد بشری و انسانی خواند. رئیس‌جمهور ایران تأکید کرد که پیشنهاد ایران اخراج رژیم صهیونیستی از سازمان ملل متحد است. رژیم که به گفته‌ وی، ۴۰۰ بیانیه، قطعنامه و مصوبه‌ سازمان‌های بین‌المللی را تاکنون نقض کرده‌است.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد که مسأله فلسطین به مسأله اول بشریت تبدیل شده و دولت‌ها بدانند که راه از بین رفتن رژیم اسرائیل و بازدارندگی از جنایت، قطع همه روابط اقتصادی و معادلات با این رژیم است.

رئیس‌جمهور ایران اضافه کرد که همه‌ا‌ی راه‌ها بر مردم مظلوم غزه بسته شده و این جنایت علیه بشریت است. وی تأکید کرد که امریکا و برخی کشورهای غربی مدافع این جنایت‌ها اند.

رئیسی در ادامه افزود کسانی که مدعی دموکراسی هستند، به رأی فلسطینی، یمنی و ملت‌های خودشان احترام نمی‌گذارند در حالی که ملاک نظام اسلامی، رأی مردم است.

رئیسی در این مراسم باردیگر بر حمایت کشورش از مقاومت فلسطین تأکید کرد و گفت که گروه‌های مقاومت در مبارزه با تهاجم رژیم اسرائیل به حمایت غربی‌ها پیروز خواهند شد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv