رئیس جمهوری ایران باردیگر از جریان‌های مقاومت فلسطین دفاع کرد و گفت که ایران از مبارزه این جریان‌ها حمایت می‌کنند. وی تأکید کرد که رژیم اسرائیل باید به اشغال پایان بدهد و اشغال‌گران به کیفر برسند و غرامت پرداخت کنند. سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران باردیگر حملات هوایی رژیم اسرائیل بر نوار غزه را جنایت […]

رئیس جمهوری ایران باردیگر از جریان‌های مقاومت فلسطین دفاع کرد و گفت که ایران از مبارزه این جریان‌ها حمایت می‌کنند. وی تأکید کرد که رژیم اسرائیل باید به اشغال پایان بدهد و اشغال‌گران به کیفر برسند و غرامت پرداخت کنند.

سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران باردیگر حملات هوایی رژیم اسرائیل بر نوار غزه را جنایت علیه بشریت خواند و خواستار توقف این حملات شد. رئیس‌جمهور ایران می‌گوید که فلسطین به مسأله اول جهان اسلام تبدیل شده‌است.

رئیس‌جمهور ایران در همایش بین‌المللی طوفان‌الاقصی و بیداری وجدان بشری تأکید کرد که آزادی قدس در اولویت جهان اسلام نیز است.

رئیس‌جمهور ایران در بخشی از سخنانش در این همایش تأکید کرد که اگر جریان ظالم منطق و گفت‌وگو و مذاکره را بر نمی‌تابد، تنها منطق در برابر او، مقاومت است. وی باردیگر حمایت کشورش از مقاومت فلسطین را اعلام کرد.

سید ابراهیم رئیسی، باردیگر امریکا را متهم به حمایت سیاسی، اقتصادی و تسلیحاتی از رژیم اسرائیل کرد و گفت که محور اصلی شرارت در دنیا امریکایی‌هاست.

وی باردیگر اعلام که عادی‌سازی روابط با رژیم اسرائیل برای کشورهای منطقه و رژیم اسرائیل امنیت‌ساز نیست.

با این همه، شیخ تمیم بن حمد آثانی امیر قطر در نشستی باردیگر نسبت به کشتار و آواره کردن مردم فلسطین واکنش نشان داد و بر جلوگیری از کشتار مردم غزه تأکید کرد: قضیه فلسطین برای همه ما از اولویت برخوردار است و مسأله عزت و کرامت است و چیزی است که تنازل در آن راه ندارد و موقف ما در این زمینه روشن است. کشتار و آواره کردن مردم فلسطین خط سرخ برای ما است که عبور از آن و نادیده گرفتن آن برای ما قابل قبول نیست.″

این در حالیست که رئیس‌جمهور ایران در گفت‌وگو تلفنی جداگانه با مقام‌های برخی از کشورها، حمله امریکا و بریتانیا بر یمن را تجاوزکارانه و ضد حقوق بشر خواند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv