سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران باردیگر این حملات را مصداق بارز جنایت جنگی و بشری خواند. رئیسی در مراسمی، از کشورهای اسلامی انتقاد کرد که در جلوگیری از کشتار مردم غزه توسط ارتش رژیم اسرائیل ضعیف عمل می‌کنند. وی امریکا را شریک جنایت رژیم اسرائیل خواند. در یک‌صدوسی‌ونهمین روز از عملیات طوفان‌الاقصی، مناطق مختلف غزه […]

سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران باردیگر این حملات را مصداق بارز جنایت جنگی و بشری خواند. رئیسی در مراسمی، از کشورهای اسلامی انتقاد کرد که در جلوگیری از کشتار مردم غزه توسط ارتش رژیم اسرائیل ضعیف عمل می‌کنند. وی امریکا را شریک جنایت رژیم اسرائیل خواند.

در یک‌صدوسی‌ونهمین روز از عملیات طوفان‌الاقصی، مناطق مختلف غزه همچنان هدف آماج حملات هوایی رژیم اسراییل قرار گرفته‌است. بر اساس گزارش‌ها، این حملات بر شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه و همچنان به شرق جبالیا واقع در شمال غزه انجام شده‌است. گزارش‌ها حاکی از آن است که جنگنده‌های این رژیم در شهر رفح، به ۳ باب منزل مسکونی حمله کردند که درپی آن دو فلسطینی دیگر شهید و چندین تن دیگر زخمی شدند. همچنان درپی حمله این رژیم در اردوگاه النصیرات ۱۷ فلسطینی دیگر به شهادت رسیدند.

در همین حال، سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران باردیگر حمله هوایی رژیم اسرائیل علیه مردم غزه را جنایت علیه بشریت خواند. رئیس‌جمهور ایران تأکید کرد که دز غزه همه شرافت در مقابل شرارت قرار گرفته‌است. رئیسی می‌گوید که عملکرد ضعیف کشورهای اسلامی سبب شده که امریکا قطعنامه‌های تأمین آتش‌بس غزه را وتو کند. وی همچنان گفت که محور تمام شرارت‌ها در جهان امریکا است.

رئیسی در بخشی از سخنانش تأکید کرد آن‌چه امروز از ظلم بر بشریت، جهان شاهد آن است به علت مهجوریت و جدای قرآن‌کریم بوده و راهکار اصلاح این وضع، بازگشت به قرآن است. وی باردیگر از مبارزه و فداکاری مردم غزه در برابر حمله رژیم اسرائیل ستایش کرد.

این در حالی‌است که وزارت صحت فلسطین در نواز غزه اعلام کرد که آمار کل شهدای نوار غزه به بیش از ۳۰ هزار و زخمی‌ها به حدود ۷۰ هزار تن رسیده‌است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv