آیت‌الله خامنه‌ای رهبر ایران در نشستی باردیگر حملات هوایی رژیم اسرائیل بر نوار غزه را نسل‌کشی و کودک کشی خواند و محکوم کرد. رهبر ایران در این نشست تأکید کرد که شکست رژیم اسرائیل در غزه حتمی است و این رژیم به زوال و انهدام نزدیک خواهد شد. رهبر ایران حمله اخیر رژیم اسرائیل بر […]

آیت‌الله خامنه‌ای رهبر ایران در نشستی باردیگر حملات هوایی رژیم اسرائیل بر نوار غزه را نسل‌کشی و کودک کشی خواند و محکوم کرد. رهبر ایران در این نشست تأکید کرد که شکست رژیم اسرائیل در غزه حتمی است و این رژیم به زوال و انهدام نزدیک خواهد شد. رهبر ایران حمله اخیر رژیم اسرائیل بر کنسلگری ایران در دمشق را نیز جنایت خواند.

آیت‌الله خامنه‌ای رهبر ایران در نشستی تأکید کرد که روز قدس امسال با درخشش ملت ایران و حضور ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه، به یک خروش بین‌المللی علیه رژیم اسرائیل تبدیل خواهد شد. رهبران با اشاره به دو شکست رژیم صهیونیستی در طوفان‌الاقصی و تحقق اهداف حمله به غزه، تأکید کرد که در حال حاضر جنبش حماس و جهاد اسلامی و مجموعه مقاومت غزه با تحمل مشکلات، در حال ضربه زدن به رژیم غاصب هستند.

رهبران ایران تأکید کرد که نباید اجازه داد مسئله مهم غزه از اولویت افکار عمومی دنیا خارج شود. وی همچنان جنایت‌های رژیم صهیونیستی همچون نسل‌کشی و کشتار دسته‌جمعی و حمله به زنان و کودکان و بیماران و بیمارستان‌ها را در تاریخ دوره‌های اخیر بی‌سابقه خواند و گفت که این جنابت‌ها به‌حدّی است که حتی افراد پرورش‌یافته در فرهنگ غربی و در اروپا و امریکا هم فریاد اعتراض بلند کرده‌اند.

رهبر ایران در بخشی از سخنانش تأکید کرد که درنده‌خویی و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه توسط رژیم اسرائیل ناشی از عجز صهیونیست‌ها در مقابل رزمندگان مقاومت است.

این در حالیست که زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطینی به‌مناسبت روز جهانی قدس گفت که روز قدس روزی برای اتحاد ملت فلسطین، مبارزان مقاومت و اتحاد اهداف جنبش‌های مقاومت است.