علی خامنه‌ای رهبر ایران بار دیگر حملات هوایی رژیم اسرائیل علیه مردم غزه را محکوم کرد و آنرا جنایت علیه بشریت خواند. رهبر ایران می‌گوید که رژیم اسرائیل در رویداد طوفان‌الاقصی ضربه فنی شد. پس از توافق رژیم اسرائیل و گروه مقاومت حماس مبنی بر اعلام آتش‌بس چهار روزه در غزه، علی خامنه‌ای رهبر ایران […]

علی خامنه‌ای رهبر ایران بار دیگر حملات هوایی رژیم اسرائیل علیه مردم غزه را محکوم کرد و آنرا جنایت علیه بشریت خواند. رهبر ایران می‌گوید که رژیم اسرائیل در رویداد طوفان‌الاقصی ضربه فنی شد.

پس از توافق رژیم اسرائیل و گروه مقاومت حماس مبنی بر اعلام آتش‌بس چهار روزه در غزه، علی خامنه‌ای رهبر ایران بار دیگر حملات هوایی رژیم اسرائیل علیه مردم غزه را محکوم کرد و آنرا جنایت علیه بشریت خواند. رهبر ایران می‌گوید که رژیم اسرائیل در رویداد طوفان‌الاقصی ضربه فنی شد.

درهمین حال، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در نشستی مشترک خبری با نماینده جنبش حماس در لبنان تأکید کرد که آینده فلسطین و غزه را تنها مردم فلسطین رقم خواهند زد.

از سوی هم، احمد عبدالهادی نماینده جنبش حماس در لبنان در این نشست می‌گوید که مقاومت فلسطین پیروزهایی بزرگی در نبرد زمینی به‌دست آورده‌است: ″ما از ایران برای ایستادن در کنار مقاومت و حمایت از آن در مقابل اشغال‌گران تشکر می‌کنیم. همه اینها با تلاش‌ها و محور مقاومت که در صدر آن جمهوری اسلامی ایران است، صورت می‌گیرد”. پیروزی مقاومت و پایداری ملت ما همان چیزی است که ما را به تحمیل آتش‌بس بر دشمن و تحمیل شروط مقاومت رساند″.

همچنان رجب طیب اردوغان، رئیس‌‌جمهور ترکیه طی سخنرانی ویدیویی در اجلاس سران گروه جی- بیست درباره وقایع مربوط به نوار غزه گفت که فاجعه‌ای که اکنون در سرزمین اشغالی فلسطین به‌ویژه غزه رخ می‌دهد، از مرز تحمل بشریت فراتر رفته‌است: ″همان‌طور که هر کسی که دست روی وجدان خود بگذارد قبول می‌کند، هیچ‌یک از این وقایع را نمی‌توان با حق دفاع از خود توجیه کرد. ترکیه آماده ایفای هرگونه مسئولیت از جمله برعهده گرفتن نقش ناظر به‌ همراه کشورهای دیگر در رابطه با جنگ میان رژیم اسرائیل و فلسطین است″.

این در حالی‌است که براساس اعلام وزارت صحت فلسطین، آمار شهدای حملات هوایی رژیم اسرائیل به ۱۴ هزار و ۵۳۲ تن رسیده‌است که بیش از ۶ هزار تن آنان کودک و ۴ هزار تن دیگر زن هستند. بر اساس این آمار، شمار زخمی‌ها به بیش از ۳۵ هزار تن رسیده‌است که بیش از ۷۵ درصد آنان زنان و کودکان هستند. همچنان آمار آوارگان هم از ۱٫۵ میلیون تن فراتر رفته و ۴۵ هزار واحد مسکونی به‌گونه‌ای کلی و ۲۳۳ هزار به‌گونه‌ای جزئی تخریب شده‌است. این وزارت همچنان اعلام کرده که، ۷ هزار تن هنوزهم در زیر آوارها هستند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv