رهبر جمهوری اسلامی ایران حملات هوایی رژیم اسرائیل در غزه را اوج خون‌خواری و وحشی‌گری دانست و از کشورهای اسلامی خواست که برای جلوگیری از کشتار مردم غزه اقدام و روابط خود با اسرائیل را قطع کنند. در یک‌صدوپنجاه‌ونهممین روز از عملیات طوفان‌الاقصی، نظامیان رژیم اسرائیل بامداد روز (چهارشنبه، ۲۳ حوت) در سومین روز از […]

رهبر جمهوری اسلامی ایران حملات هوایی رژیم اسرائیل در غزه را اوج خون‌خواری و وحشی‌گری دانست و از کشورهای اسلامی خواست که برای جلوگیری از کشتار مردم غزه اقدام و روابط خود با اسرائیل را قطع کنند.

در یک‌صدوپنجاه‌ونهممین روز از عملیات طوفان‌الاقصی، نظامیان رژیم اسرائیل بامداد روز (چهارشنبه، ۲۳ حوت) در سومین روز از ماه مبارک رمضان به اردوگاه جنین در کرانه باختری یورش بردند که منجر به درگیری مسلحانه میان نیروهای این رژیم و مقاومت فلسطین در این اردوگاه شد. براساس گزارش رسانه‌ها، درپی این درگیری‌ها یک‌ تن شهید شده و تعدادی نیز زخمی شد‌ه‌اند. ارتش رژیم اسرائیل همچنان مناطقی را در شمال، مرکز و جنوب نوار غزه بمباران کرد که ۷ فلسطینی دیگر شهید و بیش از ۱۰ تن زخمی شده‌اند.

در همین حال، آیت‌آلله خامنه‌ای رهبر ایران در همایشی زیر نام «محفل انس با قرآن» با جنایت جنگی و ضدبشری خواندن حملات هوایی رژیم اسرائیل در غزه تأکید کرد که این حملات اوج خون‌خواری و وحشی‌گری است.

رهبر ایران در بخشی از سخنانش از ایستادگی مردم غزه در برابر نیروهای رژیم اسرائیل ستایش کرد و گفت قله استقامتی را که امروز جهان در غزه شاهد است، نتیجه فهم قرآن و عمل به آن است.

آیت‌آلله خامنه‌ای همچنان خاطر نشان کرد که مقاومت فلسطین بینی صهیونیست‌ها را به خاک خواهد مالید.

رهبر ایران از کشورهای اسلامی خواست که برای جلوگیری از کشتار مردم غزه اقدام و روابط خود با اسرائیل را قطع کنند.

این در حالی‌است که وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از افزایش شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر تاکنون به بیش از ۳۱ هزار تن و شمار زخمی‌ها به نزدیک ۷۳ هزار تن خبر داده‌است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv