همزمان با تشدید حملات هوایی رژیم اسرائیل بر نوار غزه، رهبر ایران باردیگر این حملات را جنایت جنگی و نسل‌کشی دانست. رهبر ایران از ایستادگی و پایمردی مقاومت فلسطین در برابر ارتش رژیم اسرائیل ستایش کرد. در یک‌صدو‌چهل‌و‌دومین روز از عملیات طوفان‌الاقصی، نیروهای رژیم اسرائیل مناطق مختلف از نوار غزه را بمباران کرد. این حملات […]

همزمان با تشدید حملات هوایی رژیم اسرائیل بر نوار غزه، رهبر ایران باردیگر این حملات را جنایت جنگی و نسل‌کشی دانست. رهبر ایران از ایستادگی و پایمردی مقاومت فلسطین در برابر ارتش رژیم اسرائیل ستایش کرد.

در یک‌صدو‌چهل‌و‌دومین روز از عملیات طوفان‌الاقصی، نیروهای رژیم اسرائیل مناطق مختلف از نوار غزه را بمباران کرد. این حملات به برخی از مناطق غزه از جمله بیت‌لاهیا در شمال و خان‌‌یونس در جنوب نوار این منطقه صورت گرفته‌است.

در همین حال، آیت‌الله خامنه‌ای رهبر ایران در همایشی باردیگر حملات هوایی رژیم اسرائیل بر مناطق از غزه را مصداق بارز جنایت جنگی و نسل‌کشی خواند. رهبر ایران از ایستادگی و پایمردی مقاومت فلسطین در برابر ارتش رژیم اسرائیل ستایش کرد و گفت که ایستادگی نیرو‌های مقاومت در برابر ارتش این رژیم و صبر مردم غزه در برابر بمباران‌ها و مصیبت‌ها نشانگر ایمان دینی قوی این مردم است.

آیت‌الله خامنه‌ای در بخشی از سخنانش ادعای غربی‌ها مبنی بر دفاع از حقوق بشر را کاذبانه خواند و  گفت که امریکا در برابر کشتار سی هزار انسان بی‌گناه در غزه چشم خود را بسته‌ و این کشور با وقاحت تمام و برای چندمین بار قطعنامه قطع بمباران غزه را وتو می‌کند.

از سوی هم، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در اجلاس فوق‌العاده وزیران اطلاع رسانی کشور‌های همکاری اسلامی برای غزه گفت که جهان اسلام عزادار غزه و فلسطین است. وی در این نشست ‌‌تأکید کرد که کشور‌های همکاری اسلامی برای غزه خواستار استفاده از هر امکانی برای توقف جنایت‌های رژیم اسرائیل در این منطقه اند.

وی در بخشی از سخنانش از کشورهای اسلامی خواست که دست‌کم ارتباطات اقتصادی و سیاسی‌شان را با رژیم اسرائیل برای دفاع مردم فلسطین قطع کنند.

این در حالی‌است که طاهر النونو، مشاور رسانه‌ای رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ‌‌تأکید کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اسرائیل، تنها پیگیر حفظ منافع خود از راه ادامه حمله‌ها و تجاوزگری‌ها به نوار غزه و کشتار غیرنظامیان فلسطینی است. وی ‌‌تأکید کرد که رژیم اسرائیل همه اقدام‌ها و تلاش‌های جاری برای دستیابی به پیشرفت در روند گفت‌وگو‌ها برای توقف جنگ و مبادله اسیران را از میان می‌برد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv