رهبر ایران در نشستی با انتقاد از عمل‌کرد ‌مسئولان کشورهای اسلامی در قبال ‌مسأله غزه بر قطع رابطه این کشورها با رژیم اسرائیل ‌تأکید کرد. در یک‌صدودهمین روز از عملیات طوفان‌الاقصی، نیروهای رژیم اسرائیل حملات هوایی و توپخانه‌ای به شهرهای خان‌ یونس و رفح در جنوب غزه انجام داد که در اثر آن شماری از […]

رهبر ایران در نشستی با انتقاد از عمل‌کرد ‌مسئولان کشورهای اسلامی در قبال ‌مسأله غزه بر قطع رابطه این کشورها با رژیم اسرائیل ‌تأکید کرد.

در یک‌صدودهمین روز از عملیات طوفان‌الاقصی، نیروهای رژیم اسرائیل حملات هوایی و توپخانه‌ای به شهرهای خان‌ یونس و رفح در جنوب غزه انجام داد که در اثر آن شماری از غیرنظامیان فلسطینی شهید یا زخمی شده‌اند.

در همین حال، رهبر ایران با جنایت ضد بشری خواندن حملات هوایی رژیم اسرائیل بر غزه، ‌تأکید کرد که کشورهای اسلامی باید ارتباط سیاسی و اقتصادی خود با این رژیم را قطع کنند و به این رژیم کمک نکنند.

رهبر ایران در بخشی از سخنان‌اش ‌تأکید کرد که پیروزی مردم غزه قطعی است و خداوند متعال این پیروزی را در آینده نه چندان دور به امت اسلامی نشان خواهد داد.

درهمین حال، محمدعلی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به موج جدید حملات امریکا و بریتانیا به کشورش می‌گوید که از امریکا و انگلیس هیچ هراسی ندارند: «ما به امریکایی‌ها می‌گوییم شما نگهبان خراب‌کاری‌های اسرائیل هستید. این شما هستید که نوار غزه و یمن را ویران می‌کنید و ما حملات شما به کشورمان را تجاوز می‌دانیم و امکان ندارد در مقابل این تجاوزات سکوت کنیم و این تجاوزات ادعای شما را در باره دفاع از خود توجیه نمی‌کند».

در حالی رهبر ایران بر قطع روابط کشورها با رژیم اسرائیل ‌تأکید می‌کند که وزیر امور خارجه سعودی اخیراً راه عادی‌سازی روابط با رژیم اسرائیل را به حل موضوع فلسطین مشروط کرد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv