روسیه هشدار داده است هرگونه اقدامی نظامی آمریکا علیه دولت یا ارتش سوریه، به تغییرات ساختاری وحشتناکی در خاورمیانه منجر خواهد شد. پیش از این مقام های آمریکایی گفته‌ اند که، واشنگتن در پاسخ‌ به حملات سوریه به شهر حلب، در حال بررسی اقداماتی شدیدتر از جمله گزینه نظامی است. سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفته […]

روسیه هشدار داده است هرگونه اقدامی نظامی آمریکا علیه دولت یا ارتش سوریه، به تغییرات ساختاری وحشتناکی در خاورمیانه منجر خواهد شد.

پیش از این مقام های آمریکایی گفته‌ اند که، واشنگتن در پاسخ‌ به حملات سوریه به شهر حلب، در حال بررسی اقداماتی شدیدتر از جمله گزینه نظامی است. سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفته است که، اگر بشار اسد از قدرت برکنار شود، تروریست ها به سرعت خلا قدرت را در این کشور پر خواهد کرد. وزارت خارجه آمریکا هشدار داده است که، در حال بررسی تعلیق مشارکت دوجانبه خودبا روسیه درباره سوریه است، مگر اینکه مسکو گام‌ های فوری را برای پایان دادن حمله به حلب بردارد. با تشدید حملات هوایی بر شهر حلب، و اصابت دو بمب بشکه ای به بیمارستانی در بخش شرقی این شهر، کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس خواستار مداخله فوری شورای امنیت سازمان ملل برای توقف حملات به شهر حلب در سوریه شده‌ اند.