ولادیمیر پوتین، رییس‌ جمهوری روسیه گفته است که کشورش در حال بررسی موضوع حملات هوایی علیه گروه تروریستی داعش است. آقای پوتین این اظهارات را پس از دیدار با باراک اوباما، رییس‌ جمهوری آمریکا در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد بیان کرده است. رییس ‌جمهوری روسیه گفته است که آمریکا نباید خواهان کنار […]

ولادیمیر پوتین، رییس‌ جمهوری روسیه گفته است که کشورش در حال بررسی موضوع حملات هوایی علیه گروه تروریستی داعش است. آقای پوتین این اظهارات را پس از دیدار با باراک اوباما، رییس‌ جمهوری آمریکا در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد بیان کرده است. رییس ‌جمهوری روسیه گفته است که آمریکا نباید خواهان کنار رفتن بشار اسد از قدرت شود. روسیه از متحدان اصلی دولت بشار اسد، رییس ‌جمهوری سوریه به شمار می ‌رود و همکاری ‌های دو کشور به خصوص در زمینه ‌های نظامی طی چند ماه اخیر افزایش یافته است. آقای پوتین گفته است که کشورش در حال بررسی راه‌ های تقویت ارتش سوریه است.

این در حالیست که آمریکا و فرانسه اصرار دارند که بشار اسد، رییس ‌جمهوری سوریه باید از قدرت کنار برود، اما رییس جمهور روسیه می گوید که نباید در امر انتخاب رهبری یک کشور دیگر، دخالت صورت گیرد.