منابع فلسطینی بامداد پنجشنبه با انتشار گزارشی اعلام کردند که نظامیان رژیم اسراییل شش هزار فلسطینی را در سال دوهزار و شانزده بازداشت کرده اند. به گزارش رسانه های عربی، براساس این گزارش، یکهزار و سه صد و سی و دو کودک و  یکصد و شصت و چهار زن در سال دوهزار وشانزده از سوی […]

منابع فلسطینی بامداد پنجشنبه با انتشار گزارشی اعلام کردند که نظامیان رژیم اسراییل شش هزار فلسطینی را در سال دوهزار و شانزده بازداشت کرده اند.

به گزارش رسانه های عربی، براساس این گزارش، یکهزار و سه صد و سی و دو کودک و  یکصد و شصت و چهار زن در سال دوهزار وشانزده از سوی نظامیان رژیم اسراییل بازداشت شده اند. همچنین مقام های اسراییل طی سال گذشته میلادی یکهزار و هفتصد و چهل و دو حکم بازداشت برای فلسطینی ها صادر کردند که از این میان بیست حکم آن برای کودکان فلسطینی صادر شده است. بر اساس این گزارش تا پایان سال دوهزار و شانزده هفت هزار فلسطینی در زندان های رژیم اسراییل اسیربوده اند که سه صد تن از آنان کودکان و نوجوانان زیر هجده سال استند. همچنین هفتصد اسیر فلسطینی در زندان های اسراییلی در بازداشت اداری قرار دارند که هنوز جرم و زمان حبس شان مشخص نشده است. این درحالیست که، روز گذشته دادگاه رژیم اسراییل در بیت المقدس اشغالی، دو نوجوان فلسطینی سیزده ساله را به دو سال زندان محکوم کرد.