رژیم اسراییل برای سومین بار طی یکسال گذشته، انتخابات پارلمانی برگزار می کند. این انتخابات، به دلیل ناکام ماندن احزاب رژیم اسراییل در تشکیل حکومت ایتلافی، برگزار خواهد شد. از سویی هم پارلمان رژیم اسراییل به علت وجود اختلافات سیاسی به وجود آمده میان احزاب و ناتوانی رهبران این رژیم در تشکیل کابینه، طرح انحلال […]

رژیم اسراییل برای سومین بار طی یکسال گذشته، انتخابات پارلمانی برگزار می کند. این انتخابات، به دلیل ناکام ماندن احزاب رژیم اسراییل در تشکیل حکومت ایتلافی، برگزار خواهد شد.

از سویی هم پارلمان رژیم اسراییل به علت وجود اختلافات سیاسی به وجود آمده میان احزاب و ناتوانی رهبران این رژیم در تشکیل کابینه، طرح انحلال پارلمان را تصویب کرده است. به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، پارلمان رژیم اسراییل لایحه انحلال کنست را به هدف برگزاری انتخابات سوم به تصویب رساند. پس از آن که “بنی گانتس” رییس حزب ایتلافی آبی- سفید نیز همانند بنیامین نتانیاهو رهبر حزب لیکود در تشکیل کابینه رژیم اسراییل در مهلت تعیین شده شکست خورد، رییس رژیم اسراییل انتخاب فرد مورد نظر را به پارلمان سپرد. قرار است انتخابات پارلمانی اسراییل در دوم ماه مارچ دوهزار و بیست برگزار شود.