نماینده سازمان جهانی صحت که به ایران سفر کرده است، در نشستی با مقام های صحی ایران تاکید کرده است که ایران از ظرفیت‌ های لازم بنیادین برای مدیریت این بیماری برخوردار است. از سویی هم ستاد ملی مبارزه با کرونا در ایران دانشگاه‌ های این کشور را برای یک هفته دیگر تعطیل کرده است. […]

نماینده سازمان جهانی صحت که به ایران سفر کرده است، در نشستی با مقام های صحی ایران تاکید کرده است که ایران از ظرفیت‌ های لازم بنیادین برای مدیریت این بیماری برخوردار است.

از سویی هم ستاد ملی مبارزه با کرونا در ایران دانشگاه‌ های این کشور را برای یک هفته دیگر تعطیل کرده است. وزیر صحت ایران با اعلام خبر، از مردم ایران خواسته تا از سفر به نقاط مختلف این کشور خودداری کنند. او همچنان گفته است که درباره تعطیلی مکتب ها فردا تصمیم گیری خواهد شد. براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا “نماز جمعه به مدت یک دوره در شهرهایی که آلوده تشخیص داده شده برگزار نخواهد شد”. اما ستاد برگزاری نماز جمعه تهران اعلام کرده که در هماهنگی با اورژانس تهران و همچنین وزارت صحت، نمازجمعه این شهر برگزار خواهد شد. این در حالیست که دولت ایران تاکنون شمار مبتلایان به ویروس کرونا را یکصدو سی و نه تن و جان باخته گان را نزده تن اعلام کرده است.