دبیرکل سازمان ملل در واکنش به تصمیم تلبیب در مخالفت با تمدید فعالیت هیأت این سازمان در الخلیل اعلام کرده است که سازمان ملل به فعالیتش در شهر الخلیل به هدف حفاظت از فلسطینیان ادامه خواهد داد. به گزارش ایسنا، استفان دوجاریک، سخنگوی آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در بیانیه ای گفته است که آقای […]

دبیرکل سازمان ملل در واکنش به تصمیم تلبیب در مخالفت با تمدید فعالیت هیأت این سازمان در الخلیل اعلام کرده است که سازمان ملل به فعالیتش در شهر الخلیل به هدف حفاظت از فلسطینیان ادامه خواهد داد.

به گزارش ایسنا، استفان دوجاریک، سخنگوی آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در بیانیه ای گفته است که آقای گوترش به همراه کشورهای عضو و طرف های مربوطه به فعالیت خود برای تضمین حفاظت و سلامتی غیرنظامیان فلسطینی ادامه می دهد. براساس این بیانیه، گوترش بر پایبندی خود به راهکار دو کشوری، حفظ اصول و دیدگاه های مندرج در توافقنامه اسلو، قطعنامه های ذیربط سازمان ملل و دیگر توافقنامه های در حال اجرا تاکید کرده است. این درحالیست که ارتش رژیم اسراییل روز پنجشنبه به اعضای هیأت سازمان ملل در الخلیل اعلام کرد که مأموریت آنها در این شهر تمام شده و باید این شهر را ترک کنند.