سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که یک کشتی امریکایی را هدف قرار داده‌اند. او تأکید کرد که این هدف‌گیری در راستای پشتیبانی از مردم فلسطین و پاسخ به تجاوز به خاک کشورشان صورت گرفته‌است. سریع افزود که این حملات تا پایان توقف تجاوز اسرائیل بر غزه ادامه دارد. در ادامه تنش‌های منطقه‌ای پس از […]

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که یک کشتی امریکایی را هدف قرار داده‌اند. او تأکید کرد که این هدف‌گیری در راستای پشتیبانی از مردم فلسطین و پاسخ به تجاوز به خاک کشورشان صورت گرفته‌است. سریع افزود که این حملات تا پایان توقف تجاوز اسرائیل بر غزه ادامه دارد.

در ادامه تنش‌های منطقه‌ای پس از حملات رژیم اسرائیل بر غزه، یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که نیرو‌های مسلح این کشور یک کشتی امریکایی را در خلیج عدن پس از نادیده گرفتن هشدار نیروی دریایی با چند فروند موشک هدف قرار داده‌اند. سریع تأکید کرده‌است که این هدف‌گیری، در راستای حمایت از مردم فلسطین و پاسخ به تجاوز امریکا و انگلیس به یمن صورت گرفته‌است: «در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و پاسخ به تجاوز امریکا و انگلیس به کشورمان، نیروی دریایی ارتش یمن با چند فروند موشک، به کشتی امریکایی ترو کانفیدنس در خلیج عدن حمله کرد که به لطف خدا دقیقا به آن اصابت کرد و منجر به آتش‌سوزی در کشتی شد. عملیات هدف گیری پس از آن صورت گرفت که خدمه کشتی پیام‌های هشدار نیرو‌های دریایی یمن را نادیده گرفتند».

یحی سریع همچنان تأکید کرد که تا توقف کامل تجاوز رژیم اسرائیل بر غزه عملیات آنان در دریایی سرخ متوقف نخواهد شد: «نیرو‌های مسلح یمن به انجام وظایف دینی، اخلاقی و انسانی خود در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ادامه می‌دهند و تا پایان تجاوزات و رفع محاصره مردم فلسطین در نوار غزه، عملیات آنان در دریای سرخ و دریای عربی متوقف نخواهد شد».

این در حالی‌است که محمدعبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که امریکا و انگلیس مسئول پیامد‌های نظامی‌سازی دریای سرخ هستند و باید پیامد‌های آنرا نیز بپذیرند.وی گفت یمن بار‌ها تأیید کرده‌ که کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت می‌کنند، هدف قرار خواهند گرفت.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv