در ادامه‌ی حملات هوایی رژیم اسرائیل بر غزه، سخنگوی شاخه نظامی جنبش حماس از مقاومت نیروهای حماس برای دفاع از غزه سخن گفته‌است. سخنگوی شاخه نظامی حماس می‌گوید که حمله نظامیان رژیم اسرائیل بر بیمارستان شفا در غزه مایه‌ی ننگ نظام بین‌الملل است. او تأکید کرد که نیروهای مقاومت فلسطین در محورهای مختلف به مقابله […]

در ادامه‌ی حملات هوایی رژیم اسرائیل بر غزه، سخنگوی شاخه نظامی جنبش حماس از مقاومت نیروهای حماس برای دفاع از غزه سخن گفته‌است. سخنگوی شاخه نظامی حماس می‌گوید که حمله نظامیان رژیم اسرائیل بر بیمارستان شفا در غزه مایه‌ی ننگ نظام بین‌الملل است. او تأکید کرد که نیروهای مقاومت فلسطین در محورهای مختلف به مقابله با حملات رژیم اسرائیل ادامه می‌دهند.

در چهل‌وسومین روز از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی، جنگنده‌های ارتش رژیم اسرائیل مناطق مختلف غزه را هدف حملات قرار دادند که سبب به شهادت رسیدن ده‌ها فلسطینی از جمله ۲۸ تن در خان ‌یونس واقع در جنوب غزه شده‌است. جنگنده‌های این رژیم همچنان یک مسجد در اردوگاه المغازی واقع در مرکز غزه و اطراف بیمارستان اندونزی و اردوگاه جبالیا در شمال غزه را نیز بمباران کردند.

درهمین حال، ابوعبیده سخنگوی شاخه نظامی جنبش حماس حمله نظامیان رژیم اسرائیل بر بیمارستان شفا در غزه را مایه ننگ نظام بین‌الملل دانست. وی تأکید کرد که نیروهای مقاومت فلسطین در محورهای مختلف به مقابله با حملات رژیم اسرائیل ادامه می‌دهند: مجاهدان ما به مقابله با نیروهای اشغال‌گر اسرائیلی در محورهای مختلف نبرد در غزه ادامه می‌دهند. طی ۴ روز گذشته ۶۲ خودروی زرهی دشمن از جمله تانک، نفربر و بولدوزر را نابود و منهدم کردیم. مبارزان ما روز گذشته موفق شدند ساختمانی را که نیروهای کماندوی اسرائیلی در بیت حانون داخل آن مخفی شده بودند، منفجر کنند″.

سخنگوی شاخه نظامی حماس تأکید می‌کند که برای نبردی طولانی آمادگی کامل گرفته‌اند که با گذشت هر لحظه تلفات نیروهای رژیم اسرائیل در غزه بیشتر می‌شود: ″مجاهدان ما در میدان نبرد خیابان به خیابان به دنبال نیروها و خودروهای زرهی دشمن هستند. دشمن اشغال‌گر را در بسیاری از محورها وادار به عقب‌نشینی کردیم.  دشمن صهیونیستی به جنایت‌های خود و قتل و کشتار نوزادان نارس و غیرنظامیان ادامه می‌‌دهد. آن‌چه بنیامین نتانیاهو در بیمارستان شفا به دنبال آن است، تمسخرآمیز است. دشمن صهیونیستی در بیمارستان شفا دنبال سراب است″.

وی خطاب به اسرائیلی‌‌ها گفت که دیر یا زود اخبار نظامیانی که در میدان جنگ در غزه کشته شدند را برایشان خواهند رساند: ″به خانواده‌‌های کشته‌های اسرائیلی اعلام می‌کنیم که شمار کشته‌های شما بسیار بیشتر از آن چیزی است که تصور می‌کنید. حکومت شما تصمیم گرفته‌است که سرنوشت اسرای شما نابودی، مرگ یا فراموشی باشد″.

این در حالیست که بر اساس آخرین آمار، شمار شهدای غزه از آغاز تجاوز رژیم اسرائیل بر این منطقه، به بیش از ۱۲ هزار تن از جمله ۵ هزار کودک و ۳ هزار و ۳۰۰ زن رسیده‌است. بر اساس گزارش‌ها، ۳ هزار و ۷۵۰ تن نیز در حملات رژیم اسرائیل به غزه در زیر آوارها گیر مانده‌اند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv