سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان با جنایت ضد بشری خواندن حملات هوایی رژیم اسرائیل بر نوار غزه باردیگر خواستار توقف نسل‌کشی در غزه شد. دبیر کل حزب‌الله لبنان تأکید کرد که حمایت ایران از فلسطین عامل اصلی دشمنی با این کشور است. سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان در سخنرانی روز قدس […]

سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان با جنایت ضد بشری خواندن حملات هوایی رژیم اسرائیل بر نوار غزه باردیگر خواستار توقف نسل‌کشی در غزه شد. دبیر کل حزب‌الله لبنان تأکید کرد که حمایت ایران از فلسطین عامل اصلی دشمنی با این کشور است.

سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان در سخنرانی روز قدس باردیگر حملات هوایی رژیم اسرائیل علیه مردم غزه را جنایت ضد بشری و انسانی خواند. دبیر کل حزب‌الله لبان همچنان خواستار متوقف شدن این حملات شد. حسن نصرالله گفت که دلیل اصلی دشمنی با جمهوری اسلامی ایران حمایت از مردم مظلوم فلسطین است:« امریکایی‌ها به‌شدت خواستار مذاکره مستقیم با ایرانی‌ها هستند؛ اما ایران تاکنون مذاکره مستقیم را رد کرده‌است و این به خاطر راهبرد و رویکرد ایران است. ایران بر سر پرونده‌های منطقه‌ای با امریکایی‌ها مذاکره نمی‌کند».

سید حسن نصرالله با تأکید بر مبارزه علیه نیروهای رژیم اسرائیل عملیات طوفان‌الاقصی را نقطه عطف تاریخی در منطقه خواند: «شکی نیست که طوفان‌الاقصی یک نقطه عطف تاریخی در منطقه است و آن‌چه بعد از آن می‌آید برای دشمن، دوست و منطقه مانند قبل نیست».

دبیر کل حزب‌الله لبان در بخشی از سخنانش تأکید کرد که پس از گذشت ۶ ماه از جنگ، نتانیاهو نتوانست اهداف جنگ را محقق کند. به گفته‌ی وی، نتانیاهو و ائتلافش چاره‌ای جز توقف جنگ ندارند: «ما با عملیات روبه‌رو هستیم که بقای اسرائیل را به خطر انداخته و شکنندگی آن را آشکار کرده‌است. جنگ غزه جنگ کسانی است که عقل خود را از دست داده‌اند و جنگ قصابان و جنایتکاران است. پس از ۶ ماه از جنگ، نتانیاهو، گالانت و سایرین در این رژیم هنوز به عقل نیامده‌اند».

این در حالیست که همزمان با روز جهانی قدس، ۳ قطعنامه به نفع فلسطین و علیه رژیم اسرائیل با اکثریت قاطع آرا در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در ژنف به تصویب رسید.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv