شهرک ‌نشینان اسرائیلی با حمایت نظامیان رژیم اسرائیل در تازه ترین تجاوز خود علیه فلسطینیان، به مسجد الاقصی هجوم بردند. به گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، ده ها تن از شهرک نشینان، با پشتیبانی نیروهای اسرائیلی، صبح دوشنبه به مسجد الاقصی هجوم بردند. همچنین خبرگزاری معا گزارش داده که، نظامیان اسرائیلی در اولین ساعات روز دوشنبه، […]

شهرک ‌نشینان اسرائیلی با حمایت نظامیان رژیم اسرائیل در تازه ترین تجاوز خود علیه فلسطینیان، به مسجد الاقصی هجوم بردند. به گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، ده ها تن از شهرک نشینان، با پشتیبانی نیروهای اسرائیلی، صبح دوشنبه به مسجد الاقصی هجوم بردند.

همچنین خبرگزاری معا گزارش داده که، نظامیان اسرائیلی در اولین ساعات روز دوشنبه، شش جوان فلسطینی را در شمال شهر رام الله، پس از حمله به منطقه، و بازرسی منازل آنان دستگیر کردند.

در موج جدید درگیری ‌ها میان فلسطینی‌ ها از یک سو، و نیروهای نظامی و شهرک ‌نشینان اسرائیلی از سوی دیگر، در سرزمین‌ های اشغال شده، از جمله کرانه باختری و نوار غزه از ششم میزان تاکنون، حدود چهل وپنج فلسطینی جان باخته اند، و هشت اسرائیلی نیز کشته شده اند؛ همچنین بر اثر این درگیری ‌ها، که اغلب با حملات نیروهای رژیم اسرائیل علیه فلسطینیان همراه است، تاکنون ده ها فلسطینی زخمی شده ‌اند.