وزیر امور خارجه ایران اسرائیل را به نسل‌کشی و جنایت بشری متهم کرد و گفت که امریکا در جنگ غزه ریاکارانه عمل می‌کند. در ادامه واکنش‌ها به حملات هوایی رژیم اسرائیل بر نوار غزه و تشدید این حملات بر مناطق مسکونی مردم در این منطقه، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در گفت‌وگو با […]

وزیر امور خارجه ایران اسرائیل را به نسل‌کشی و جنایت بشری متهم کرد و گفت که امریکا در جنگ غزه ریاکارانه عمل می‌کند.

در ادامه واکنش‌ها به حملات هوایی رژیم اسرائیل بر نوار غزه و تشدید این حملات بر مناطق مسکونی مردم در این منطقه، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در گفت‌وگو با خبرنگاران، باردیگر جنایت‌های رژیم اسرائیل در غزه و کرانه باختری را نسل‌کشی و کودک‌کشی خواند و گفت که توقف جنایت‌های رژیم اسرائیل و توقف نسل‌کشی علیه غزه می‌تواند تأثیر و پیامد مثبت بر امنیت و آرامش در منطقه داشته باشد.

عبداللهیان در بخشی از سخنانش امریکایی‌ها را متهم به ریاکاری در قضیه غزه کرد و گفت که امریکایی‌ها نمی‌توانند از یک طرف از کاهش شدت جنگ بگویند و از طرف دیگر خواستار امنیت در دریای سرخ و دیگر مناطق مهم و حساس منطقه غرب آسیا باشند.

وزیر امور خارجه ایران در پایان سخنانش ‌‌تأکید کرد که امنیت امروز مسسأله بسیار مهمی است و در سایه امنیت پایدار است که کشورها می‌توانند توسعه پایدار اقتصادی و یک تجارت بین‌المللی قوی‌تر و نیرومندتری داشته باشند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv