حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران باردیگر خواستار توقف حملات رژیم اسرائیل بر نوار غزه شد. وزیر امور خارجه ایران از امریکا خواست که حمایت خود از رژیم نسل‌کش و کودک‌کش اسرائیل را متوقف کند. وزیر امور خارجه ایران همچنان گفت که رژیم اسرائیل در پی این است که امریکا را همراه خود در […]

حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران باردیگر خواستار توقف حملات رژیم اسرائیل بر نوار غزه شد. وزیر امور خارجه ایران از امریکا خواست که حمایت خود از رژیم نسل‌کش و کودک‌کش اسرائیل را متوقف کند. وزیر امور خارجه ایران همچنان گفت که رژیم اسرائیل در پی این است که امریکا را همراه خود در باتلاق جنگ خاورمیانه غرق کند.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران در سفر به لبنان با حضور در یک نشست خبری باردیگر حملات هوایی رژیم اسرائیل بر غزه را محکوم کرد. وزیر امور خارجه ایران تأکید کرد که ادامه حمایت امریکا از رژیم اسرائیل و نتانیاهو، نتیجه‌ای جز شکست قطعی ندارد. وی گفت که رژیم اسرائیل در پی این است که امریکا را همراه خود در باتلاق جنگ خاورمیانه غرق کند.

وزیر امور خارجه ایران در این نشست خبری که در فرودگاه رفیق حریری بیروت برگزار شده بود، گفت که امریکا باید فوراً حمایت خود از رژیم نسل‌کش و کودک‌کش اسرائیل را متوقف کند.

وزیر امور خارجه ایران در بخشی از سخنانش با قدردانی از نقش حزب‌الله لبنان در اعمال بازدارندگی، افزود که ایران با قدرت به حمایت خود از مقاومت و لبنان ادامه خواهد داد و امنیت لبنان را امنیت ایران و منطقه می‌داند.

این در حالی‌است که صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در بیانیه‌ای از احتمال عملیات زمینی رژیم اسرائیل در رفح واقع در جنوب غزه ابراز نگرانی کرد. یونیسف از طرف‌های درگیر خواسته‌است که فوری از تشدید تنش نظامی در استان رفح غزه، جایی که بیش از ۶۰۰ هزار کودک و خانواده‌هایشان آواره شده‌اند، دست بکشند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv