اجرای عملیات ضد تروریستی توسط جنگنده های روسیه در سوریه تشدید می شود. روسیه به درخواست سوریه مواضع گروه های تروریستی به ویژه داعش را زیر بمباران قرار داده و اعلام کرده است که این عملیات را افزایش می دهد. به گزارش ایرنا، روسیه برای افزایش عملیات ضد تروریستی در سوریه هواپیماهای بیشتری به این […]

اجرای عملیات ضد تروریستی توسط جنگنده های روسیه در سوریه تشدید می شود. روسیه به درخواست سوریه مواضع گروه های تروریستی به ویژه داعش را زیر بمباران قرار داده و اعلام کرده است که این عملیات را افزایش می دهد.

به گزارش ایرنا، روسیه برای افزایش عملیات ضد تروریستی در سوریه هواپیماهای بیشتری به این کشور اعزام کرده است. با این حال، رسانه های روسیه به نقل از منابع سوری گزارش دادند  که روسیه در روزهای اخیر چهار جنگنده بمب افکن سوخو-سی و چهار را به پایگاه هوایی حمیمیم منتقل کرده که نقش اصلی را در عملیات علیه تروریست ها بر عهده دارند. درعین حال، با توجه به افزایش اقدام های نظامی ترکیه و ایتلاف آمریکایی در سوریه، گفته می شود مناطق نفت خیز پس از سرکوبی داعش در رقه و دیرالزور تحت کنترول نیروهای آمریکا قرار گیرد و شهرهای کلیدی الباب و اعزاز واقع در شمال حلب زیر سلطه ترکیه درآید.