مارتین گریفیتس، مسئول امور بشردوستانه سازمان ملل متحد باردیگر خواستار توقف جنگ رژیم اسرائیل علیه مردم فلسطین شد. در همین حال، ریشی سوناک نخست‌وزیر بریتانیا بر تأمین آتش‌بس فوری در غزه تأکید کرد. در ادامه درخواست‌های جهانی به‌ویژه سازمان ملل متحد مبنی بر توقف جنگ در غزه، مارتین گریفیتس، مسئول امور بشردوستانه این سازمان باردیگر […]

مارتین گریفیتس، مسئول امور بشردوستانه سازمان ملل متحد باردیگر خواستار توقف جنگ رژیم اسرائیل علیه مردم فلسطین شد. در همین حال، ریشی سوناک نخست‌وزیر بریتانیا بر تأمین آتش‌بس فوری در غزه تأکید کرد.

در ادامه درخواست‌های جهانی به‌ویژه سازمان ملل متحد مبنی بر توقف جنگ در غزه، مارتین گریفیتس، مسئول امور بشردوستانه این سازمان باردیگر خواستار تأمین آتش‌بس فوری در غزه شد. مارتین گریفیتس در بیانیه‌ای گفته‌است که جنگ اسرائیل علیه حماس در غزه به خیانت به بشریت تبدیل شده‌است. مسئول امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در این بیانه خواستار اتخاذ تصمیم جمعی برای پاسخگویی به این خیانت به گفته وی، به بشریت نیز شده‌است: «هر روز این جنگ قربانیان غیرنظامی بیشتری می‌گیرد. هر ثانیه که جنگ ادامه می‌یابد، بذر آینده‌ای را می‌کارد که به دلیل این جنگ بی‌رحم، بسیار مبهم شده‌است».

گریفیتس با درخواست از رژیم اسرائیل برای ورود کمک‌های بشری به سراسر غزه می‌گوید که عملیات کمک‌رسانی از قبل شکننده همچنان با بمباران، ناامنی و عدم دسترسی تضعیف می‌شود: «در این روز، دلم برای خانواده‌های کشته‌شدگان، مجروحین یا گروگانان و کسانی که با رنج خاص ناشی از عدم اطلاع از وضعیت اسفناک عزیزان خود مواجه هستند، می‌سوزد».

در همین حال، ریشی سوناک نخست‌وزیر بریتانیا بر تأمین آتش‌بس فوری در غزه تأکید کرد: «انگلیس از حمام خونی که در غزه به راه افتاده، شوکه شده و خواهان توقف این جنگ هول‌ناک در نوار غزه است. کودکان در نوار غزه به یک آتش‌بس فوری مؤقت بشردوستانه نیاز دارند که در نهایت، به پایان جنگ و برقراری آتش‌بس طولانی مدت در غزه بینجامد».

این در حالیست که نانسی پلوسی، رئییس پیشین مجلس نمایندگان امریکا با ده‌ها تن از دموکرات‌های کنگره، در نامه‌ای از دولت امریکا خواسته‌اند که ارسال تسلیحات به رژیم اسرائیل را متوقف کند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv