رییس تشکیلات خودگردان فلسطین می گوید تصمیم هایی که در مورد روابط با جنبش حماس، رژیم اسراییل و واشنگتن گرفته شده است، باید اجرایی شود. محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنرانی که در افتتاحیه نشست شورای مشورتی جنبش فتح با عنوان “قدس پایتخت ماست” در شهر رام الله داشت، گفته است که تلاش […]

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین می گوید تصمیم هایی که در مورد روابط با جنبش حماس، رژیم اسراییل و واشنگتن گرفته شده است، باید اجرایی شود.

محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنرانی که در افتتاحیه نشست شورای مشورتی جنبش فتح با عنوان “قدس پایتخت ماست” در شهر رام الله داشت، گفته است که تلاش های سیاسی و دیپلماتیک فلسطین برای توقف تجاوزات اشغالگران در حق مردم و سرزمین‌ آنان به ویژه در شهر قدس اشغالی ادامه دارد. رییس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنان بر اهمیت استمرار فعالیت های سیاسی و دیپلماتیک، مقاومت مسالمت آمیز مردمی، ایستادگی برای وطن و حفظ اصول تا تحقق آزادی و استقلال تاکید کرده است. این درحالیست که ماه گذشته میلادی دیداری میان مسوولان تشکیلات خودگردان فلسطین و آویگدور لیبرمن، وزیر دفاع رژیم اسراییل در تلبیب برای بررسی شرایط در اراضی اشغالی و توافقنامه های امضا شده میان دو طرف برگزار شد.