معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با رئیس مجلس ملی پاکستان دیدار و طرفین بر آمادگی متقابل برای توسعه همکاری‌های دوجانبه به‌ویژه در حوزه‌های اقتصادی و پارلمانی تأکید کردند. در این دیدار سید رسول موسوی مدیرکل آسیای جنوبی وزارت امور خارجه ایران، رضا امیری مقدم سفیر ایران در پاکستان و رحیم حیات قریشی معاون منطقه‌ای وزارت امور خارجه‌ […]

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با رئیس مجلس ملی پاکستان دیدار و طرفین بر آمادگی متقابل برای توسعه همکاری‌های دوجانبه به‌ویژه در حوزه‌های اقتصادی و پارلمانی تأکید کردند.

در این دیدار سید رسول موسوی مدیرکل آسیای جنوبی وزارت امور خارجه ایران، رضا امیری مقدم سفیر ایران در پاکستان و رحیم حیات قریشی معاون منطقه‌ای وزارت امور خارجه‌ این کشور نیز حضور داشتند.

سردار ایاز صادق با ابراز خرسندی از سفر هیأت اقتصادی-پارلمانی ایران به پاکستان بر اهمیت روابط دیرینه این‌ کشور با جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

وی افزود: «ایران و پاکستان نیازمند توسعه هرچه بیشتر همکاری‌های فی مابین در حوزه‌های مختلف هستند و باید از ظرفیت مجالس برای کمک به شتاب بخشیدن به این روند استفاده کنیم».

رئیس مجلس پاکستان خواستار پیشبرد دیپلماسی پارلمانی برای افزایش ارتباطات مردمی میان ایران و پاکستان و کمک به دولت‌ها در دستیابی به منافع مشترک شد.

صفری بر لزوم گشایش روزنه‌های جدید در همکاری‌های دوجانبه ایران و پاکستان به‌ویژه برداشن گام‌های موثرتر برای افزایش حجم تجارت دوجانبه تأکید کرد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv