دبیرکل حزب‌الله لبنان باردیگر حملات هوایی رژیم اسرائیل بر نوار غزه را جنایت ضدبشری و انسانی خواند و بر مبارزه جدی علیه نیروهای رژیم اسرائیل تأکید کرد. دبیرکل حزب‌الله لبنان نبرد مقاومت فلسطین در غزه و مبارزه این نیروها در برابر ارتش اسرائیل را در تاریخ بی‌سابقه خواند. در یک‌صدوسی‌ویکمین‌روز از عملیات طوفان‌الاقصی، رسانه‌های فلسطینی […]

دبیرکل حزب‌الله لبنان باردیگر حملات هوایی رژیم اسرائیل بر نوار غزه را جنایت ضدبشری و انسانی خواند و بر مبارزه جدی علیه نیروهای رژیم اسرائیل تأکید کرد. دبیرکل حزب‌الله لبنان نبرد مقاومت فلسطین در غزه و مبارزه این نیروها در برابر ارتش اسرائیل را در تاریخ بی‌سابقه خواند.

در یک‌صدوسی‌ویکمین‌روز از عملیات طوفان‌الاقصی، رسانه‌های فلسطینی از درگیری شدید میان مقاومت فلسطین و نظامیان رژیم اسرائیل در غرب شهر خان‌یونس خبر داده‌اند. درهمین حال، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در نشستی، باردیگر حملات هوایی رژیم اسرائیل بر نوار غزه را محکوم کرد. دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد که نبرد یک‌صدوسی‌ویک روزه‌ای مقاومت فلسطین در غزه و قهرمانی‌های این نیروها در تاریخ نظیر ندارد: «۱۳۱ روز از مقاومت اسطوره‌ای رزمندگان مقاومت در غزه و قهرمانی‌های آن‌ها که به حد معجزه رسیده‌است و صبری که در تاریخ نظیر ندارد می‌گذرد. ۱۳۱ روز هست که در حق کودک و بزرگ و زن و مرد و همه چیز شاهد توحش و کشتار هستیم. ۱۳۱ روز هست که شاهد مقاومت حماسی بی‌سابقه در تاریخ هستیم که اهل غزه آن را رقم زده‌اند. ۱۳۱ روز هست که شاهد شکست مفتضحانه صهیونیست‌ها هستیم لذا خواستند این شکست را با حملات وحشیانه پاسخ دهند».

دبیرکل حزب‌الله لبنان در بخشی از سخنانش تأکید کرد وجود رژیم اسرائیل برای کل منطقه یک مصیبت و فاجعه است: «رژیم اشغال‌گر ریشه همه بحران‌های منطقه بوده و تاریخ لبنان گواه آن است. اسرائیلِ قوی خطری بزرگ برای منطقه است؛ اما اسرائیلِ وحشت‌زده و ترسیده، خطر کمتری دارد و این وحشت و ترس وضعیتی است که اسرائیل بعد از سال ۲۰۰۶ تا امروز تجربه می‌کند و همین عامل است که خطر آن را برای لبنان و کشورها و ملت‌های منطقه کاهش می‌دهد».

دبیرکل حزب‌الله لبنان همچنان گفت که رژیم اسرائیل باید از این نبرد شکست خورده و درهم شکسته بیرون آید: «گشودن جبهه لبنان در برابر رژیم اشغال‌گر، در درجه نخست برای جلوگیری از پیروزی اسرائیل و در راستای منافع ملی لبنان است. لبنان در موقعیتی قوی قرار دارد و می‌تواند شروط خود را تحمیل کند در حالی که دشمن صهیونیست بحران زده است».

این در حالی‌است که وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار قربانیان حملات رژیم اسرائیل از هفتم اکتبر تاکنون، به بیش از ۲۸ هزار شهید و بیش از ۶۷ هزار زخمی رسیده‌است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv