در ادامه مذاکرات صلح سوریه در ژنف سویس قرار است امروز استفان دی میستورا، نماینده ویژه سازمان ملل، با هیات نمایندگان دولت سوریه و نمایندگان مخالف دیدار و گفت‎گو کند. آقای دی میستورا نخست با هیات دولت سوریه و سپس با نمایندگان گروه‌ های مخالف یا “کمیته عالی مذاکرات” دیدار خواهد کرد. مذاکرات صلح با […]

در ادامه مذاکرات صلح سوریه در ژنف سویس قرار است امروز استفان دی میستورا، نماینده ویژه سازمان ملل، با هیات نمایندگان دولت سوریه و نمایندگان مخالف دیدار و گفت‎گو کند. آقای دی میستورا نخست با هیات دولت سوریه و سپس با نمایندگان گروه‌ های مخالف یا “کمیته عالی مذاکرات” دیدار خواهد کرد.

مذاکرات صلح با میانجی ‌گری سازمان ملل روز جمعه در ژنف و با گفت‎گو میان نمایندگان بشار اسد، رییس جمهوری سوریه، و آقای دی میستورا آغاز شده است. نمایندگان بعضی از گروه‌ های مخالف دولت سوریه که به ژنف سویس سفر کرده ‌اند، دیروز برای اولین بار با نماینده ویژه سازمان ملل دیدار کردند. پیشتر بان‌ کی مون، دبیرکل سازمان ملل، از تمام طرف ‌های درگیر در بحران سوریه خواست که در مذاکرات صلح در ژنف منافع مردم سوریه را بیش از منافع خود در نظر بگیرند.