مقام‌ های فلسطینی در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری ‌خواه در انتخابات ریاست ‌جمهوری آمریکا، اعلام کردند که آقای ترامپ امیدها را برای دستیابی به را‌ه‌ حل صلح آمیز میان اسرائیل و فلسطین از بین برده است. صایب عریقات، دبیرکل سازمان آزادی‌ بخش فلسطین، در بیانیه‌ ای گفته است که، اظهارات ترامپ […]

مقام‌ های فلسطینی در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری ‌خواه در انتخابات ریاست ‌جمهوری آمریکا، اعلام کردند که آقای ترامپ امیدها را برای دستیابی به را‌ه‌ حل صلح آمیز میان اسرائیل و فلسطین از بین برده است.

صایب عریقات، دبیرکل سازمان آزادی‌ بخش فلسطین، در بیانیه‌ ای گفته است که، اظهارات ترامپ نشان‌ دهنده بی‌ اعتنایی او به قوانین بین‌ الملل و سیاست خارجی دیرینه آمریکا درخصوص وضعیت بیت المقدس است. دونالد ترامپ یکشنبه در دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسراییل گفته بود که، اگر در انتخابات ریاست‌ جمهوری آمریکا پیروز شود، بیت المقدس را به عنوان پایتخت رژیم اسراییل به رسمیت خواهد شناخت. ترامپ در حالی این اظهارات را مطرح کرده است که آمریکا و بسیاری از کشورهای سازمان ملل اشغال بیت ‌المقدس را به رسمیت نمی ‌شناسند.