وزیر خارجه فرانسه روز گذشته در دیدار با همتای ایرانی خود، بار دیگر عزم پاریس را برای کاهش تنش‌در منطقه خلیج فارس اعلام کرده است. خبرگزاری ایرنا به نقل وزارت خارجه فرانسه، گزارش داده است که “ژان ایو لودریان” وزیر خارجه فرانسه در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ، در دیدار با محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران […]

وزیر خارجه فرانسه روز گذشته در دیدار با همتای ایرانی خود، بار دیگر عزم پاریس را برای کاهش تنش‌در منطقه خلیج فارس اعلام کرده است.

خبرگزاری ایرنا به نقل وزارت خارجه فرانسه، گزارش داده است که “ژان ایو لودریان” وزیر خارجه فرانسه در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ، در دیدار با محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران از عزم فرانسه برای کاهش تنش‌ ها در منطقه خلیج فارس خبر داده است. این سخنان وزیر خارجه فرانسه در حالی مطرح شده است که روز گذشته نمایندگی ایران در سازمان ملل در بیانیه استقرار شماری زیادی نیرو و تجهیزات آمریکایی در منطقه خلیج فارس را عامل بی ثباتی خوانده است. با این همه هفته گذشته یک کشتی جنگی هواپیمابر آمریکایی که چند کشتی کوچک نیز آن را همراهی می کرد، به همراه دو هزار و پنجصد نیروهای نظامی این کشور، وارد آب ‌های خلیج فارس شده است.