با گذشت یک هفته از آغاز دور جدید حملات هوایی به حلب در شمال سوریه، درگیری های خیابانی در این شهر شدت گرفته است. به گفته گروه ناظران حقوق بشر سوریه در جریان این درگیری ها، نیروهای دولتی سوریه موفق به پیشروی در شمال و مرکز حلب شدند. بنا به اعلام این گروه همچنین دستکم […]

با گذشت یک هفته از آغاز دور جدید حملات هوایی به حلب در شمال سوریه، درگیری های خیابانی در این شهر شدت گرفته است. به گفته گروه ناظران حقوق بشر سوریه در جریان این درگیری ها، نیروهای دولتی سوریه موفق به پیشروی در شمال و مرکز حلب شدند.

بنا به اعلام این گروه همچنین دستکم پانزده تن از جمله دو کودک درپی حملات هوایی به این شهر کشته شدند. با این همه، وزیر خارجه امریکا برای سومین روز متوالی با سرگی لاوروف، همتای روس خود گفتگو کرده است. وزیر خارجه روسیه در این گفتگو از آمادگی کشورش برای بررسی راه های جدید برای عادی سازی شرایط در حلب سخن گفته است. ازسویی هم، سازمان داکتران بدون مرز از مسکو و دمشق خواسته است که به حمام خون در حلب خاتمه دهند و سازمان ملل نیز اعلام کرده است که هیأتی در این سازمان مأمور تحقیق در مورد حمله به کاروان کمک های بشردوستانه در نزدیکی این شهر خواهد شد.