ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه ایران بر آتش‌بس فوری در غزه تأکید کرد. سخنگوی وزارت خارجه ایران همچنان گفت که گروه‌های منطقه برای دفاع از فلسطین، از ایران دستور نمی‌گیرند. کنعانی تأکید کرد که جنگ راه‌حل نیست و ایران برای ثبات و امنیت بین‌الملل می‌کند. ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه ایران در نشست خبری باردیگر […]

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه ایران بر آتش‌بس فوری در غزه تأکید کرد. سخنگوی وزارت خارجه ایران همچنان گفت که گروه‌های منطقه برای دفاع از فلسطین، از ایران دستور نمی‌گیرند. کنعانی تأکید کرد که جنگ راه‌حل نیست و ایران برای ثبات و امنیت بین‌الملل می‌کند.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه ایران در نشست خبری باردیگر با محکومیت جنایت‌های رژیم اسرائیل در غزه گفت که آتش‌بس فوری در غزه می‌تواند زمینه‌ساز بازگشت آرامش در منطقه شود. سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت که گروه‌های منطقه از ایران دستور نمی‌گیرند و ایران در تصمیمات گروه‌های مقاومت برای دفاع از فلسطین و کشورشان دخالتی ندارد.

کنعانی همچنان از کشورهای اسلامی خواست که از ابزارهای فشار در دست داشته‌شان در برابر رژیم اسرائیل استفاده کنند. کنعانی گفت که ایران در مذاکرات خود با کشورها این موضوع را مطرح کرده‌است و انتظار ملت فلسطین است که کشورهای اسلامی به این خواسته جامه عمل بپوشانند.

سخنگوی وزارت خارجه ایران تأکید کرد که جهان دو جنگ جهانی را تجربه کرده و هیچ نیازی نیست که جنگی دیگری را تجربه کند. او گفت که جنگ راه‌حل نیست و ایران همواره در تقویت ثبات و امنیت در سطح بین‌الملل تلاش می‌کند.

پس از آغاز عملیات طوفان‌القصی، نگرانی‌های از گسترش دامنه جنگ در کل منطقه پیوسته ابراز می‌شد، اینک اما دیده می‌شود که آتش این تنش‌ها در منطقه روزبه‌روز شعله‌ورتر می‌شود؛ با این وجود، سخنگوی وزارت خارجه ایران در این نشست خبری گفت که ثبات و امنیت در منطقه به نفع جامعه جهانی است و ایران به دنبال تنش با هیچ طرفی نیست و منطقه پذیرای گسترش تنش نیست.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv