وزارت خارجه ایران بار دیگر نسبت به جنایت‌های رژیم اسراییل در نوار غزه واکنش نشان داد و گفت که حملات هوایی این رژیم جنایت ضد بشری است. ناصر کنعانی سخنگوی این وزارت در نشست خبری هفته‌گی‌اش می‌گوید که رژیم اسراییل تمایل به ادامه جنگ دارد و جامعه جهانی باید مانع تکرار جنایت این رژیم در […]

وزارت خارجه ایران بار دیگر نسبت به جنایت‌های رژیم اسراییل در نوار غزه واکنش نشان داد و گفت که حملات هوایی این رژیم جنایت ضد بشری است. ناصر کنعانی سخنگوی این وزارت در نشست خبری هفته‌گی‌اش می‌گوید که رژیم اسراییل تمایل به ادامه جنگ دارد و جامعه جهانی باید مانع تکرار جنایت این رژیم در غزه شود. وی همچنان می‌گوید که دولت امریکا تلاش دارد آنچه را که در غزه از طریق جنگ به‌دست نیاورده از طریق سیاسی حاصل کند.

وی همچنان تاکید کرد که کشورش خواستار پایان بخشیدن به جنگ در غزه است. وی تاکید که رژیم اسراییل مایل است با تداوم جنایت به‌دبنال کسب پیروزی برای خود باشد.

وی همچنان ابراز امیدواری کرد که جامعه جهانی با هشدارهای لازم به رژیم اسراییل و امریکا مانع نقض آتش‌بس کنونی و مانع تکرار جنایت این رژیم علیه مردم فلسطین شود. وی همچنان از تلاش‌های قطر برای تمدید آتش‌بس نیز استقبال کرد.