وزارت خارجه ایران باردیگر این حملات را جنایت جنگی خواند. ناصر کنعانی سخنگوی این وزارت می‌گوید که امریکا یک طرف اصلی جنگ غزه است و دولت این کشور در حرف و عمل کنار رژیم صهیونیستی بوده‌است. در یک‌صدوپنجاه‌وهشتمین روز از عملیات طوفان‌الاقصی، نیروهای رژیم اسرائیل بر مناطق مختلف از نوار غزه حمله کردند. نیروهای این […]

وزارت خارجه ایران باردیگر این حملات را جنایت جنگی خواند. ناصر کنعانی سخنگوی این وزارت می‌گوید که امریکا یک طرف اصلی جنگ غزه است و دولت این کشور در حرف و عمل کنار رژیم صهیونیستی بوده‌است.

در یک‌صدوپنجاه‌وهشتمین روز از عملیات طوفان‌الاقصی، نیروهای رژیم اسرائیل بر مناطق مختلف از نوار غزه حمله کردند. نیروهای این رژیم منطقه رفح و خان‌یونس را مورد حمله قرار دادند. براساس گزارش‌ها، در این حملات شمار دیگری از مردم بی دفاع فلسطین به خاک و خون کشیده شدند. از سوی دیگر نظامیان رژیم اسرائیل به سمت فلسطینیانی که در صف انتظار برای دریافت کمک‌های بشردوستانه در میدان الکویت در جنوب شهر غزه بودند، تیراندازی کردند که دست‌کم ۳۸ تن زخمی شدند.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در نشست خبری هفتگی‌اش با جنایت جنگی خواندن حملات هوایی رژیم اسرائیل بر غزه گفت که امریکا یک طرف اصلی جنگ غزه است و دولت این کشور در حرف و عمل کنار رژیم صهیونیستی بوده‌است.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، کمک‌های بشردوستانه امریکا به مردم غزه را نمایشی خواند و گفت که امریکا از یک‌سو مانع وتوی قطعنامه‌ها در خصوص توقف جنگ غزه می‌شود و از سوی دیگر کمک‌های بشری از طریق هوا به غزه می‌فرستد.

در همین حال، انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهوری ایران در امور زنان و خانواده در شصت‌وهشتمین نشست کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد، با جنایت ضد بشری خواندن حملات هوایی رژیم اسرائیل بر نوار غزه تأکید کرد که باید عضویت رژیم صهیونیستی در کمیسیون مقام زن لغو شود.

معاون رئیس‌جمهوری ایران در امور زنان و خانواده می‌گوید که نشست کنونی بر محور رفع فقر از زنان تشکیل شده‌است؛ اما همزمان سازمان ملل متحد نسبت به بروز قحطی در غزه هشدار می‌دهد. وی می‌گوید آنچه در سازمان ملل متحد از آمار گرسنگی در غزه ثبت شده یکی از بی سابقه‌ترین آمار انسان‌هایی است که به‌دلیل گرسنگی در آستانه مرگ هستند.

این در حالی‌است که وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از افزایش شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر تاکنون به ۳۱ هزار و ۱۱۲ تن و شمار زخمی‌ها به ۷۲ هزار و ۷۶۰تن خبر داده‌است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv