ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه ایران در اظهاراتی در خصوص برجام گفته‌است که ایران همواره تعهدات خود را در برجام عملی کرده‌است و طرف‌ها باید نیز با عمل بر تعهدات خود بر توافق بر گردند. ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در نشست خبری هفتگی‌اش باردیگر بر تعهدات ایران بر برجام تأکید کرد و […]

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه ایران در اظهاراتی در خصوص برجام گفته‌است که ایران همواره تعهدات خود را در برجام عملی کرده‌است و طرف‌ها باید نیز با عمل بر تعهدات خود بر توافق بر گردند.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در نشست خبری هفتگی‌اش باردیگر بر تعهدات ایران بر برجام تأکید کرد و گفت که کشورش همواره بر تعهدات خود در چهارچوب برجام عمل کرده‌است و طرف‌های اروپایی به‌ویژه امریکا بارها به تعهدات خود در این مورد عمل نکرده‌است.

ناصر کنعانی تأکید کرده‌است که تازمانی که طرف‌ها با عمل بر تعهدات خود بر توافق بر گردند، ایران نیز ضرورتی برای احیای برجام نمی‌بیند.

ناصر کنعانی در بخشی از سخنان خود در مورد ایده‌ای برجام دو می‌گوید که این ایده از طرف کسانی مطرح ‌شده‌است که تعهدات خود را در چارچوب توافق انجام ندادند و با طرح ایده‌های انحرافی به‌دنبال شانه‌خالی کردن هستند و ایران ضرورتی برای برجام دیگر قائل نیست.

وی همچنان در خصوص فعالیت موشکی ایران تأکید کرد که کشورش همواره در چارچوب‌ سازوکارهای بین‌المللی، صلح‌آمیز بودن فعالیت خود را اثبات کرده‌است و در ۱۵ گزارش دبیرکل آژانس این موضوع مورد توجه قرار گرفته و تأیید ‌شده‌است.

این در حالیست که ایران و امریکا بارها یک‌دیگر را به نقض توافق برجام متهم کرده‌اند. وزارت خارجه امریکا پیش از این با وارد کردن اتهام کم‌کاری از سوی ایران در برجام گفته بود که درهای مذاکره اتمی برای همیشه باز نخواهد بود.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv