سخنگوی وزارت خارجه ایران باردیگر حملات رژیم اسرائیل بر غزه را جنایت جنگی و ضدبشری خواند. سخنگوی وزارت خارجه ایران همچنان تأکید کرد که جنگ در غزه خطای راهبردی رژیم اسرائیل بود. در هشتادویکمین روز از عملیات طوفان‌الأقصی، ارتش رژیم اسرائیل در نخستین دقایق بامداد روز (سه‌شنبه، ۵ جدی) مناطق دیگری از نوار غزه را […]

سخنگوی وزارت خارجه ایران باردیگر حملات رژیم اسرائیل بر غزه را جنایت جنگی و ضدبشری خواند. سخنگوی وزارت خارجه ایران همچنان تأکید کرد که جنگ در غزه خطای راهبردی رژیم اسرائیل بود.

در هشتادویکمین روز از عملیات طوفان‌الأقصی، ارتش رژیم اسرائیل در نخستین دقایق بامداد روز (سه‌شنبه، ۵ جدی) مناطق دیگری از نوار غزه را آماج تجاوزات خود قرار داد.

منابع خبری از حمله توپ‌خانه‌‌ای ارتش این رژیم به خان یونس و سرازیر شدن امبولانس‌ها به مکانی که بمباران شده، خبر دادند.

از سوی دیگر، رسانه‌های رژیم اسرائیل از بسته شدن شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونه و ورودی‌ها و خروجی‌های آن و نیز بسته شدن تعداد زیادی از راه‌ها و شهرک‌های دیگر در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

در همین حال، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در نشست خبری هفتگی‌اش باردیگر حمله هوایی رژیم اسرائیل بر غزه را جنایت ضدبشری خواند.

سخنگوی وزارت خارجه ایران در خصوص رایزنی‌های ایران برای توقف جنایت رژیم اسرائیل و همچنین کنفرانس تهران گفت که در قطعنامه‌ای اخیر که در شورای امنیت به تصویب رسید، نقش حمایتی تمام‌عیار دولت ‌امریکا از رژیم صهیونیستی به منصه ظهور رسید. به گفته وی، با مخالفت ‌امریکا هیچ بندی در این قطعنامه دایر بر توقف حملات جنایت‌کارانه رژیم علیه مردم بی‌گناه درج نشد.

وی همچنان تأکید کرد که ‌امریکا نشان داد که همچنان خواستار ادامه جنایت‌ها و حملات است. وی در بخشی از سخنان خود تأکید کرد که ضروری است همه کشورهای دنیا تلاش خودشان را افزایش دهند و فشارها بر این رژیم افزایش پیدا کند تا شاهد پایان دادن به جنایت‌ها علیه مردم غزه باشند.

این در حالی‌است که براساس آخرین آمار نشرشده از سوی وزارت صحت فلسطین، از آغاز حمله اسرائیل بر غزه تا کنون بیش از ۲۰ هزار و ۴۰۰ تن به شهادت رسیدند و ۵۴ هزار و ۳۶ تن دیگر زخمی شده‌اند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv