ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران باردیگر حملات هوایی رژیم اسرائیل بر غزه را مصداق بارز جنایت علیه بشریت خواند. کنعانی تأکید کرد که کشورهای اسلامی به‌ویژه سازمان همکاری اسلامی اقدامات بازدارنده را برای جلوگیری از کشتار مردم غزه روی دست گیرد. در ادامه واکنش‌ها به تشدید حملات هوایی رژیم اسرائیل بر نوار غزه، […]

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران باردیگر حملات هوایی رژیم اسرائیل بر غزه را مصداق بارز جنایت علیه بشریت خواند. کنعانی تأکید کرد که کشورهای اسلامی به‌ویژه سازمان همکاری اسلامی اقدامات بازدارنده را برای جلوگیری از کشتار مردم غزه روی دست گیرد.

در ادامه واکنش‌ها به تشدید حملات هوایی رژیم اسرائیل بر نوار غزه، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه ایران در نشست خبری هفتگی‌اش با جنایت ضد بشری خواندن این حملات از کشورهای اسلامی به‌ویژه سازمان همکاری اسلامی انتقاد کرد که اقدامات بازدارنده را برای جلوگیری از کشتار غیرنظامیان در غزه روی دست نمی‌گیرد. کنعانی تأکید کرد با توجه به جایگاه ویژه‌ی سازمان همکاری اسلامی در مسئله فلسطین، انتظار می‌رفت که در ۵ ماه گذشته شاهد اقدامی مؤثر از سوی این سازمان در غزه در برابر جنایت اسرائیل می‌بودند.

ناصر کنعانی در بخشی از سخنانش تأکید کرد که رژیم اسرائیل علاوه بر بمباران، از گرسنگی دادن مردم غزه به عنوان یک ابزار جنگی استفاده می‌کند.

وی باردیگر تأکید کرد که کشورش از مقاومت فلسطین در برابر نیروهای رژیم اسرائیل پشتیبانی می‌کند و مقاومت فلسطین دفاع مشروع مردم این منطقه در برابر تجاوز اسرائیل است.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پایان این نشست خبری پیوستن برخی از کشورهای اروپایی به ائتلاف دریایی علیه یمن را مخیل صلح، ثبات و امنیت در منطقه دانست.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv